עוגת גבינה יפנית עם טוויסט ישראלי

מתכון לעוגת גבינה יפנית שכבשה את הרשת, עם טוויסט ישראלי באפיה: סיר ג'חנון. סער אהרוני עם מתכון מרהיב - במיוחד לגולשי נתניה און ליין

0
2090
מתכון לעוגת גבינה יפנית שכבשה את הרשת, עם טוויסט ישראלי באפיה: סיר ג'חנון. סער אהרוני עם מתכון מרהיב - במיוחד לגולשי נתניה און ליין
עוגת גבינה יפנית עם טוויסט ישראלי.

המתכון להכנת עוגת גבינה יפנית הפך מהר מאוד לאחד כזה שכבש את הרשת. כקונדיטור וכבלוגר אוכל, אני חורש את הרשת, משתף רעיונות וכמו כולם, גם אני התנסיתי בהכנת אין ספור מתכונים לעוגות גבינה.

בעוגת גבינה יפנית יש משהו אחר ומיוחד. העוגה הזו היא הכי מייצגת שיש את התרבות היפנית. הכל בה מיוחד. שיטת ההכנה שלה שונה לגמרי, המרקם שלה שונה מכל מה שהכרתם. וכן, הטוויסט הישראלי הוא לאפות אותה בסיר ג'חנון.

מתכון להכנת עוגת גבינה יפנית בסיר ג'חנון | רמת קושי: קל 

מרכיבים:
חצי כוס חלב
גביע שמנת חמוצה
500 גרם גבינת סקי 9%
גביע גבינת שמנת בטעם טבעי 25% שומן
100 גרם חמאה רכה

6 חלמונים ועוד 6 חלבונים מביצים גודל M
חצי כוס קמח
3 כפות קורנפלור
קורט מלח
כוס סוכר

שלבי הכנה:

מפעילים תנור ומכוונים אותו לחום של 160 מעלות ואז מתחילים בהכנת העוגה.

בקלחת משלבים את החלב, הגבינה, השמנת החמוצה, השמנת הטבעית והחמאה. מבשלים יחד ומערבבים על להבה נמוכה עד שהכל נמס. מורידים מהאש ומצננים על השיש 10 דקות. אז ומוסיפים לקלחת את החלמונים. טורפים היטב לאיחוד חומרים. כעת, מוסיפים את הקמח ואת הקורנפלור ומאחדים היטב למסה אחידה.

בקערת מיקסר מכניסים את החלבונים ואת הסוכר. מוסיפים קצת מלח כדי לסייע בהקצפה. כאשר המרנג יציב, אבל לא קשה מדי, סימן שהוא מוכן.

מעבירים את הבלילה של העוגה לקערה גדולה ומקפלים בשלושה סיבובים את קצף החלבונים היציב אל מסת העוגה בקערה. מקפלים עד שמגיעים למסה אחידה, קטיפתית וללא גושים.

ניגשים לתבנית האפיה. אני אפיתי בסיר ג’חנון גדול. משמנים בחמאה את הדפנות. מצמידים לדפנות נייר אפייה וגם אותו משמנים. לאחר שהדפנות מרופדות בנייר אפייה, יוצקים את המסה של העוגה אל סיר הג'חנון.

אופים בתנור שחיממנו מראש על 160 מעלות למשך שעה וחצי. לאחר מכן מכבים תנור ומשאירים את העוגה בתנור כשהוא מכובה. לא לפתוח דלת. לאחר כשעה מוציאים ומצננים בחוץ לחלוטין. רק אז ניתן לחלץ את העוגה מהסיר/ תבנית ולקרר עד ההגשה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן