סייעות החינוך המיוחד – קיצוץ או הסכמים?

0
209

הסייעות הכיתתיות בחינוך המיוחד עבדו בשנת הלימודים האחרונה מדי יום עד שעות אחר הצהריים, שישה ימים בשבוע. השבוע נודע, כי ימים ספורים לפני פתיחת שנת הלימודים הורה יו"ר ועד העובדים בעיריית נתניה, מנחם מזרחי, לסייעות לעבור לעבוד חמישה ימים בשבוע ולא יאוחר מהשעה 14:30.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, מסר מזרחי, כי "לא קיצצנו בשעות העבודה של הסייעות. הן צריכות לעבוד חמישה ימים בשבוע, זה מה שההסכם אומר. אם הנהלת העירייה רוצה שהן תעבודנה יום נוסף – ביום שישי, אז היום החלופי הוא יום ראשון. אנחנו דואגים לתנאי העסקתן. אני מדבר על הסייעות הכיתתיות בחינוך המיוחד. אני עומד על הזכויות שלהן וזה לעולם לא על מנת לפגוע בילדי החינוך המיוחד ובוודאי לא על חשבונם".

יו"ר ועד ההורים העירוני, סמדר סגל, יצאה נגד מזרחי ומסרה, כי "ש תחושה שתמיד דקה לפני פתיחת הלימודים בוחר מר מזרחי לשלוח מסר דרך הסייעות בכדי לשבש את פתיחת שנת הלימודים. לכאורה הוא רוצה לבצע משא ומתן בעבור שכר הסייעות. אז אני שואלת, האם לא יותר נכון לקבוע פגישה ולנהל משא ומתן? תמיד על חשבון התלמידים?? אנחנו ההורים לא מתכוונים להיאבק את המאבק של הסייעות. מאחלים להם להצליח בכל ויחד עם זה לא מסוגלים להבין איך מי שמייצג את הסייעות חסר רגש וחמלה ונלחם אפילו על חשבון החינוך המיוחד?".

מעיריית נתניה נמסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין בתגובה, כי "עיריית נתניה לא קיצצה את שעות העבודה של הסייעות ופועלת על פי הוראת השלטון המקומי והסכם העבודה. ועד העובדים הנחה אחרת והנושא הועבר לבדיקת השלטון המקומי, מול ההסתדרות".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן