אז מה הסטייל שלך? סגנון לבוש על קצה המזלג

5
788
ראלף לורן,ליר שטרן,מיטל גפן,סגנון לבוש
קולקציות החורף של המעצבת הישראלית ליר שטרן (צילום אופיר והדס) ושל מעצב העל ראלף לורן.

לכל אחת יש סגנון לבוש אליו היא מתחברת יותר. סגנון לבוש ספורטיבי, דרמטי, אלגנטי, רומנטי ועוד. לאמירה האישית גם כן חשיבות רבה הבאה לידי ביטוי בהופעה החיצונית שלך – כמו גם לתדמית שאת רוצה לייצר – בהתאם לאופי החיים שלך – החל מאמא במשרה מלאה, דרך אשת עסקים או מורה ליוגה לדוגמא.

סטייל אישי עוסק בשילוב כל הפרמטרים הללו. כלומר, הסטייל שלך הוא בעצם איך את הופכת את הבגדים שאת לובשת בתוך הסגנון שלך לייחודיים רק לך. כך, למשל, שני אנשים בעלי סגנון ספורטיבי יכולים ללבוש את אותו הג'ינס – אבל בצורה שונה לגמרי. זה יכול להתבטא בצורה בה מונח הג'ינס על הגוף, זה יכול להיות בשילוב הצבעים עם ביגוד נוסף וזה יכול להיות בשימוש באביזרי אופנה נלווים. האפשרויות הן אדירות.

השילוב בין סגנון לבוש לבין סטייל אישי

רוצה לפתח סטייל אישי? תמיד תשאלי את עצמך שלוש שאלות בכל פעם שאת מתכוונת לרכוש בגד או נוברת בתוך ארון הבגדים הפרטי שלך: מה סגנון הלבוש שלי? האם אני מתלבשת בהתאם לסגנון הלבוש שלי ובאופן שתואם את אורח חיי? ובאיזה פריט אני יכולה להוסיף או לשנות בהופעה שלי כדי להפוך אותה לייחודית לי.

דוגמא לקולקציה שכל אישה יכולה להתחבר אליה, היא קולקציית סתיו-חורף של מותג העל ראלף לורן. בקולקציה "אייקוניות מודרנית", מציג ראלף לורן תחכום ורוח תוססת – תוך שימוש בצבעים נקיים: אפור, קרמל ושחור עם נגיעות קלות של מתכת.

קולקציה מקורית במיוחד, שלטעמי כל אישה תרגיש נוח איתה, היא הקולקציה החמישית למותג האופנה הישראלי Thing by Lir Stern. מעצבת האופנה הישראלית, ליר שטרן, אפיינה את הקולקציה בגזרות רחבות, אשר מלוות את הגוף ולעתים מטשטשות אותו לחלוטין. הסגנון הינו אוברסייז מינימליסטי, המורגש באופן גורף ברוב הדגמים. שם הקולקציה, "מרחבים", מדבר בעד עצמו – כך גם השימוש בצבעוניות מונוכרומטית בסקאלה הנעה בין שחור ללבן עם נגיעות של תכלת מלכותי. מהקולקציה של לי ניתן להתרשם בסטודיו המעצבת ברחוב יפו 33 בחיפה, בימי שישי או בתיאום מראש.

לכתבות נוספות של מיטל גפן:

טרנד קר לחורף חם – בד הקטיפה מתקמבק

מדברים בצעיפים ובמעילים – כולל הלוק המטאלי

5 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן