נתניה: 150 של"צ בגין הפרעה לשוטר

0
82

שופטת בית משפט השלום בנתניה, גלית ציגלר, הטילה על תושב נתניה ותושב חדרה (43) 150 שעות לציבור בגין הפרעה לשוטר, זאת לאחר שכתב אישום חמור, בגין אלימות נגד שוטרת, תוקן.

נגד שני הנאשמים הוגש, כאמור, כתב אישום בגין אלימות חמורה. השניים נעצרו בעת שהיו, ככל הנראה, בגילופין ועוררו את חשדם של שוטרת ופקח שעברו במקום, שהבחינו, כי שני הנאשמים דחפו אחד את השני.

על פי כתב האישום המקורי, כאשר הגיעו אליהם השוטרת והפקח תקפו הנאשמים את השוטרת, בעטו בה, דחפו אותה, ניסו לקחת את נשקה ואיימו עליה. בנוסף עולה מכתב האישום, כי אחד הנאשמים אף ניסה למשוך את אקדחה האישי של השוטרת. השניים התנגדו למעצרם ובהמשך בתחנת משטרת נתניה איים אחד מהם על שוטר.

לאחר ניתוח חומרי החקירה והצגת ראיות נגדיות על ידי פרקליטם של הנאשמים, עו"ד גל שרטוב, נעתרה התביעה לבקשתו ותיקנה את כתב האישום באופן משמעותי ביותר כך שמכל העבירות נותרה עבירה של הפרעה לשוטר, בנסיבות ברף הנמוך של העבירה, זאת למרות טענותיה בתחילה לאלימות קשה של הנאשמים כלפי השוטרים הן בשטח והן בתחנת המשטרה.

לאחר קבלת תסקירי שרות המבחן שחיזקו את טענותיו של עו"ד שרטוב, כי המדובר במעידה ראשונה וחריגה בהתנהגותם וכי מדובר באנשים נורמטיביים ללא כל עבר קודם, נעתר בית המשפט, בהסכמת התביעה, לסיום הפרשה בפסק דין מבלי להרשיע את הנאשמים.

הנאשמים יבצעו של"צ של 150 שעות לתועלת הציבור וחתמו על התחייבות בסך 1500 שקלים להימנע מעבירה דומה.

מייצג. עו"ד גל שר טוב. צילום יח"צ
מייצג. עו"ד גל שר טוב. צילום יח"צ

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן