נתניה: תקף וסחט באיומים צעיר ובת זוגו ההרה

0
81
אילוסטרציה. פוטוליה

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד תושב נתניה שנהג לתקוף, פצע וסחט בני זוג שאירחו אותו בדירתם ; הנאשם סחט מבני הזוג סכום של למעלה מ-18 אלף שקלים וניסה לסחוט אלפי שקלים נוספים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה השבוע לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד תושב נתניה (28), בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, פציעה בנסיבות מחמירות, סחיטה בכוח, איומים ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום שהוגש ע"י עו"ד רועי רייס, בסביבות תחילת פברואר 2015 ועל רקע מצוקת דיור אותה חווה אז הנאשם, הזמינו אותו זוג חבריו לגור עמם בדירתם בנתניה. החל מכניסתו של הנאשם לדירתם הוא העביר אותם מסכת ארוכה של סחיטה, אלימות, בריונות, איומים והפחדה, במהלכה אף סירב לבקשותיה של האישה שיעזוב את הדירה.

עוד עולה מכתב האישום, כי במסגרת התנכלויות אלו נהג הנאשם להכות את הצעיר ובת זוגתו ההרה וכן לאיים עליהם בפגיעות נוספות, בין השאר באמצעות אולר חד אשר היה ברשותו.

בנוסף מייחס כתב האישום לנאשם סחיטת כספים מבני הזוג שאירחו אותו בדירתם. הנאשם נהג לסחוט מבני הזו באיומים סכומי כסף שהגיעו לסך של 18,500 ₪ ושולמו מכספי הצעירה ובני משפחתה.

באחד המקרים, דרש הנאשם כסף מהצעיר ומשלא נענה באופן מידי דקר אותו ברגלו באמצעות האולר, תוך שהוא מאיים עליו: "אתה רואה שאני רציני ולא מאיים סתם? אני גם מבצע, כדאי לך להביא".

במקרה אחר, בבוקר ה- 12.4.15, בזמן שבני הזוג שהו בסלון דרש הנאשם מהצעיר 7,500 ₪. הנאשם איים, שאם לא יקבל את הסכום לידיו ירצח את הצעירה ההרה ו"יחרים" את כל הריהוט שהם רכשו לדירה. בהמשך היום, בעודו בסלון, אחז בידו באולר עם מבט מאיים על פניו, דרש הנאשם מהצעירה שתמסור לידיו 7,500 ₪ מיידית, ו-7,500 ₪ נוספים בחודש הבא, ואיים עליה: "אם לא תביאי לי את ה-7,500 אני יכול להרוג אותך, אני מרגיש שאני הולך לרצוח מישהו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן