נתניה: תלמידים הציתו תאי שירותים בבית ספר כנקמה

6
127

לפני כשבועיים בתאריך ה-10.3.15 התקבל במחלקת הנוער של משטרת נתניה דיווח על הצתת תאי שירותים בבית ספר בנתניה. בעקבות הדיווח נפתחה חקירה בפיקודו של קצין מחלק הנוער, פקד דוד מייליך.

במהלך החקירה נעצרו שלושה נערים בני 17, תלמידי בית הספר בחשד למעורבותם במעשי ההצתה. במהלך חקירתם הודו הנערים בהצתת תאי השירותים.  הנערים סיפרו לחוקרי מחלק הנוער, כי עשו זאת מתוך נקמה בבית הספר וכמעשה קונדס.

בהמשך חקירתם קשרו את עצמם הנערים לשבעה מקרים של הצתת פחי אשפה בבית הספר. לדבריהם, עשו זאת על מנת "לתזז את מנהל בית הספר". שלושה נערים הובאו בפני שופט, אשר שחרר אותם למעצר בית.

מפקד משטרת נתניה, נצ"מ דורון תורג'מן, התייחס לאירוע ומסר לנתניה און ליין – Ksn,  כי "ראינו לנגד עינינו מקרה חמור של פגיעה בתשתיות בית ספר ובשגרת הלימודים. נוכח חומרת האירוע ריכזה התחנה מאמץ על מנת להגיע למבצעים ולמנוע אסון".

נודע, כי לבית הספר נגרם נזק כבד המוערך בסכום מצטבר של כ-20 אלף שקלים. גורמים בעיריית נתניה הודיעו, כי ישקלו אפשרות להגשת תביעת נזיקין כנגד בני הנוער והוריהם – לחילופין ידרשו זאת מחברת הביטוח.

6 תגובות

  1. מדוע לשקול תביעה משפטית?
    חייבים להגיש תביעה כזו עם פרסום למען להרתיע נערים אחרים שיביני כי על השחתת רכוש משלמים וביוקר,זאת בנוסף לצעדי משמעת נגדם.

  2. ואני מוסיף:עליהם לשאת בעונש ולשלם מכיסם ולא לפנות לחברת הביטוח לכיסוי הנזק.
    כך ההרתעה משיגה את יעדה.

  3. ואני מוסיף:עליהם לשאת בעונש ולשלם מכיסם ולא לפנות לחברת הביטוח לכיסוי הנזק.
    כך ההרתעה משיגה את יעדה.

  4. כיסם לא, אבל כיסם של ההורים כן , אשר בטח ובטח יצטרכו לעשות חשבון נפש, לאן זה יכול להתפתח ולאיזה דרגה של וונדליזם וסתם כי "התחשק" להם, איזה "טיפול" יכול לעזור? לטפל מהיסוד כי זה יכול להיגמר יום אחד באסון הרבה יותר גרוע עם פגיעות בנפש חס וחלילה. כי מה בסך הכל מדובר בילדים, שעוד אפשר להציל אותם מנפשם המשועממת וחבל.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן