נתניה: שוב הוצפו בתים ברחוב השושנה

2
84
צילום באדיבות מערך כיבוי אש - תחנת נתניה

לוחמי האש מתחנת כיבוי אש בנתניה, הוזעקו הלילה (שבת) לחלץ תושבים שבתיהם הוצפו ברחוב השושנה. זו הפעם השנייה בתוך חודשיים שבתיהם מוצפים בעקבות הגשמים.

בשעה 03:00 לערך, לאחר שירדו בנתניה עשרות מילימטרים של גשם, במשך שעות ארוכות, התקבלה קריאה בכיבוי אש על שמונה בתים שהוצפו ברחוב השושנה. למקום יצאו לוחמי האש בשיתוף היחידה לחילוצים מיוחדים, אשר סייעו בחילוץ התושבים שבתיהם הוצפו.

מזה כשש שנים סובלים דיירי רחוב השושנה מהצפות חוזרות ונשנות ואין מושיע.  גם הפעם, למרות שמנכ"ל עיריית נתניה, איזי ענבר, הנחה את הגורמים המקצועיים להיערך למזג האוויר הסוער מצאו עצמם תושבי רחוב השושנה, שוב, מפונים מבתיהם המוצפים.

תושבי הרחוב זועמים ודורשים שעיריית נתניה תמצא פתרון ותטפל בבעיית ההצפות. בתוך כך, מחזיק תיק השכונות ותושב שכונת עין התכלת עצמה, חבר המועצה עקיבא יצחקי, פנה שוב לכל גורמי העירייה כדי לזרז מתן פתרונות. "המצב לא נורמאלי".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "נבהיר כי ברחוב השושנה ישנה בעיה מבנית-טופוגרפית, בשל העובדה שהבתים נבנו מתחת למפלס הכביש ועל כן קיימת בעיית הצפות. הנושא מוכר ומטופל ע"י העירייה, וכדי לקדם פתרון יסודי וכולל למצב -פנתה העירייה לממונה על תאגידי המים, כדי שיאפשר לתאגיד המים העירוני לבצע במקום עבודות ניקוז יסודיות. נציין כי העירייה פעלה לסייע לתושבים ככול הניתן, במסגרת זו נציג השכונה, שהינו חבר מועצה, יחד עם צוותי הפיקוח העירוני ואגף הרווחה שהו ברחוב במשך כל הלילה כדי לתת מענה מיידי. בתוך כך הקימה העירייה מוקד בבית הכנסת, לכלל התושבים הוצעו פתרונות פינוי מבתיהם, כמו כן קבלן מטעם העירייה ביצע עבודות לשאיבת מים".
עוד נמסר, כי העירייה תמשיך לפעול לקידום פתרון כולל.

 

2 תגובות

  1. חבל על כל הסבל שאנשים צריכים לחוות שוב שוב כל פעם שיורד גשם זה לא להאמין צריך לעשות לזה סוף אין הצדקה שאנשים יסבלו כל פעם מחדש!

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן