נתניה: קבוצה ייחודית לנשים המתמודדות עם סרטן השד

1
101

עמותת "אחת מתשע" פותחת בנתניה קבוצה ייחודית לנשים המתמודדות עם סרטן השד, בשיטת ריו אביירטו המשלבת תנועה, קול, מגע והרפיה

עמותת "אחת מתשע" פותחת בנתניה קבוצה ייחודית בשיטת ריו אביירטו המיועדת לנשים המתמודדות עם סרטן השד. מדובר ב-10 מפגשים קבוצתיים בהדרכת מנחת קבוצות מוסמכת בשיטת ריו אביירטו. ריו אביירטו היא שיטה המשלבת תנועה ספונטנית מונחית וחופשית תוך שימוש בקול, מגע והרפיה.

השיטה נוצרה בשנות ה-60 ע"י פסיכולוגית קלינית שחקרה דרכים פסיכו-פיזיות ליצירת התפתחות הרמונית של האדם ולמיצוי הפוטנציאל הגלום בו. השיטה התפתחה מתחומי הפסיכולוגיה והטיפול בתנועה והמפגשים משלבים אנרגטיות המעוררת שמחה וחיוניות, לצד התייחסות לתכנים כואבים שלא בדרך המילולית הרגילה. המפגשים מאפשרים חוויה עמוקה של חיבור אנושי אמיתי, שייכות ותמיכה. אין צורך בכושר גופני מיוחד או בניסיון קודם בריקוד או בתנועה.

עו"ס יעל יגור, מנהלת מערך התמיכה המקצועית בעמותת "אחת מתשע": "אנחנו שמחות לפתוח קבוצת ריו אביירטו נוספת ומקוות שנשים המתמודדות עם סרטן השד יבואו לקחת חלק בפעילות ולחוות את העוצמות הגלומות בשיטה זו. משתתפות שהתנסו בשיטה זו בעבר מספרות על חוויה עוצמתית המחוללת שינויים בגוף ובנשמה וזוהי בהחלט חוויה שאנחנו שמחות להציע למתמודדות עם המחלה".

לנתניה און ליין -ksn, נמסר, כי המפגשים יתקיימו בימי ראשון החל מה- 8/3 בין השעות 9:30-11:00 במתנ"ס נאות גנים, רחוב עובדיה אברהם 33, נתניה.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן