נתניה: פרץ לדירה ונדון למאסר על תנאי

0
102

שופטת בית משפט השלום בנתניה, איטה נחמן, גזרה על תושב נתניה בן 28 מאסר על תנאי ושעות לציבור, לאחר שהורשע בפריצה וגניבה.

מכתב האישום עולה, כי הנאשם פרץ לבית ביישוב אביחיל, נכנס אל הבית דרך החלון וגנב חפצים רבים. בין השאר גנב הנאשם מחשב נייד, תיק עור, מצלמה דיגיטלית, אייפוד, דרכון, שעון, טבעת זהב, שרשרת זהב, תליון זהב ועגילים.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד מירון רוזנטל, הגיע להסדר טיעון עם התביעה. במסדרת ההסדר הודה הנאשם ונשלח לקבלת תסקיר שירות מבחן. התביעה ביקשה עונש מאסר בפועל שירוצה בעבודות שירות ואילו עו"ד רוזנטל עתר ששירות המבחן יתייחס לאפשרות לבטל את הרשעת הנאשם. כמו כן שטח עו"ד רונטל את נסיבותיו הקשות של הנאשם.

שירות המבחן המליץ על ענישה שיקומית ואף המליץ לשקול בחיוב ביטול הרשעתו ולהסתפק בצו שעות לציבור, פיצוי לבעלת הדירה והתחייבות.

השופטת נחמן, לא קיבלה את ההמלצה לבטל את הרשעתו של הנאשם וקבעה בין היתר, כי "חומרת העבירות אינה מאפשרת נקיטת גישה סלחנית עד כדי ביטול הרשעת הנאשם. עבירות מהסוג הזה שביצע הנאשם מחייבות ענישה מוחשית שתדגיש את הסלידה שחשה החברה ממי שבוחר לפתור את בעיותיו הכלכליות על ידי גניבת רכוש של האחר, ענישה מוחשית זו אינה אפשרית ללא הרשעת הנאשם".

השופטת נחמן קיבלה את הסדר הטיעון ובנוסף לשישה חודשי מאסר על תנאי הטיל על הנאשם 300 שעות לציבור, פיצוי כספי למתלוננת בסך 5000 שקלים ו-1000 שקלים קנס.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן