נתניה: סחרו בסמים והועמדו לדין

0
118
אילוסטרציה. פוטוליה

כתב אישום הוגש נגד שני צעירים מנתניה שסחרו בסמים; על פי כתב האישום אחד מהם עשה זאת בעת ששהה במעצר בית בגין עבירות סמים

כתבי האישום ובקשות למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד שני צעירים, תושבי נתניה בני 19 ו-29, בגין סחר בסם מסוכן בצוותא, קשירת קשר לפשע והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית בצוותא. הנאשם הראשון מואשם גם בהחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית ונהיגה בזמן פסילה.

מכתבי האישום, שהוגשו על ידי עו"ד רוני לולו, מפרקליטות מחוז מרכז, עולה, כי ב- 28.1.15, החזיק הנאשם הראשון 418 יחידות של סם מסוכן מסוג AB-CHIMINACA כאשר רובן נמצאות במקלט ביתו ומספר יחידות בודדות נמצאות באופנוע שלו ועל גופו.

בעקבות אירוע זה נעצר הנאשם ב- 28.1.15 ובהתאם להחלטת בית המשפט, שוחרר ב-2.2.15 למעצר בית בבית אמו בנתניה. בהמשך לכך, בעוד הוא נמצא במעצר בית קשר קשר עם הנאשם השני לסחור ביחד בסמים. במסגרת הקשר ובמהלך השבוע האחרון בתקופת מעצר הבית, העביר הנאשם הראשון לביתו של הנאשם השני כ- 600 יחידות סם מסוכן מסוג AB-CHIMINACA, באמצעות מונית בשלושה משלוחים של כ- 200 יחידות כל אחד.

עוד עולה, כי במסגרת הקשר סוכם, כי הנאשם הראשון יתאם את מכירות הסם עם הלקוחות ואילו השני יספק להם את הסם. כמו כן סוכם כי השני יגבה מהלקוחות בתמורה לכל יחידת סם סכום של בין 50 עד 70 ₪ ויעביר לראשון סכום של 50 ₪ עבור כל יחידת סם שתימכר. את היתרה יותיר בכיסו.

הנאשמים מיוצגים על ידי עו"ד רויטל סבג ועו"ד גיא עין צבי. מעצרם של שני הנאשמים הוארך עד להחלטה אחרת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן