נתניה: נעצר חשוד בביצוע מעשים מגונים בפני קטינים

3
119

החשוד נעצר בחשד שחנה ליד בית ספר יסודי בשכונת קריית השרון, קרא לקטינות לרכבו, חשף את איבר מינו ואונן

תושב נתניה (34) נעצר בלילה שבין ראשון לשני בחשד שביצע מעשים מגונים בפני קטינים בשכונת קרית השרון.  בחודשים האחרונים התקבלו במשטרת נתניה תלונות מקטינות בגילאים 10 עד 14, על אדם שאונן לעיניהן. הקטינות סיפרו, כי האדם שישב ברכב בסמוך לבית ספר יסודי בשכונה קרא להן. כשהתקרבו הקטינות לרכב הבחינו, שאיבר מינו חשוף וכי הוא מנסה להגיע לפורקן מיני. כל זאת תוך שהוא משכנע אותן לעלות לרכב.

בעקבות התלונות התפרשו במהלך החודש האחרון כוחות גלויים וסמויים ממשטרת נתניה. אתמול (ראשון) בשעות אחר הצהריים אירע מקרה דומה, בו החשוד קרא לקטינה, תוך ניסיון להגיע לפורקן. שוטרים שהיו בקרבת מקום עצרו את החשוד.

לנתניה און ליין – ksn נמסר, כי החשוד נלקח למשטרת נתניה ולאחר חקירה מאומצת הודה במספר מקרים שהיה מעורב בהם. מהמשטרה נמסר, כי החשוד יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה בגין מעשים מגונים בפני קטינים.

מפקד משטרת נתניה, נצ"מ דורון תורג'מן, מסר בעקבות המעצר, כי נחישות השוטרים למנוע פגיעה בילדים היתה לחשוד לרועץ. בתוך כך, גורמים במשטרה טוענים, כי לכידתו התעכבה – זאת בשל "השימוש המופרז וכן דיווחים שגויים שנעשו ברשתות החברתיות על-ידי גורמים לא מוסמכים".

3 תגובות

  1. קראתם שבבלגיה יזריקו לעברין מים אלים זריקת מוות זה מה צריך לעשות גם פה בארץ לעבריני מין. הגזמתי? אז, מאחורי סורג ובריח להרבה מאוד מאוד מאוד זמן

  2. במקום שבמשטרה יעשו תחקיר פנימי למה לקח כלכך הרבה זמן לעצור פדופיל בעוד שחוטף תיקים נעצר תוך כמה שעות , הם מאשימים תושבים מבועתים שמפחדים לגורל ילדיהם ומשתפים זה את זה בפייסבוק …
    מר תורג'מן היקר , לא היה צריך לדבר על זה בפייסבוק אם השוטרים בתחנה שבאחריותך היו פועלים מהר יותר …
    הרשתות החברתיות הן כלי חשוב שבאמצעותו הציבור מבקר את נותני השירות ובפרט המשטרה .

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן