נתניה ניצחה את בית"ר ירושלים 2:0

2
105

מכבי נתניה אירחה הערב במסגרת המחזור השני של ליגת הטוטו את הקבוצה הצהובה מהבירה, בית"ר ירושלים.המפגש בין הקבוצות התקיים בניצוחו של השופט דניאל בר נתן, לעיני 4400 צופים שקישטו את אצטדיון נתניה כשרובם הגדול משתייך לקבוצה המקומית. המשחק נפתח בקצב מעולה כשנראה היה שהאורחת מהבירה היא השולטת בנעשה במגרש. שתי איומים ממשיים של שלומי אזולאי ודובב גבאי על השער של ברק לוי לא הניבו שער ורק גרמו למכבי נתניה שהגיע מעט רדומה למשחק, להתעורר.

חניכיו של שלומי דורה התעשתו מהר ובדקה ה- 36 סיפקו מהלך כדורגל אדיר, סטייל אירופה, שבסופו הבקיע נבו מזרחי את השער הראשון של נתניה העונה מבישול של גאל מרגוליס. במחצית השנייה היה זה טל איילה שמסר כדור מדויק למרגוליס שהכפיל את התוצאה וקבע 2:0 למכבי נתניה. טל איילה, נבו מזרחי וגאל מרגוליס הוכיחו כי על אף הפציעות של שחקני ההתקפה, ערן לוי ודיא סבע, יש לנתניה על מי לסמוך ולמאמן שלומי דורה שהוא יכול לישון בשקט.

בית"ר ירושלים שפתחה טוב את המשחק נעלמה במחצית השנייה ונראתה רע, בניגוד למכבי נתניה שסיפקה משחק שמשאיר טעם של עוד ובעיקר מוכיח שנתניה פה כדי להישאר. קהל האוהדים של נתניה, חגג בסיום המשחק את הניצחון הנוכחי אך בעיקר את העובדה שבתום המחזור השני של ליגת הטוטו, קבוצת היהלומים עם ארבע נקודות זכות וללא שער חובה.

לכתבות ספורט נוספות מוזמנים לבקר אותנו ב-ספורט נתניה און ליין – נתניה און ליין

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן