נתניה: נהג הסעות נדקר על ידי שני תלמידים מצבו קשה

0
153
תמונת אילוסטרציה של סכין מגואלת בדם
תמונת אילוסטרציה. פוטוליה

בשעות הצהריים (שישי) התקבל דיווח על אירוע דקירה בשכונת חפציבה בנתניה. עוד נמסר, כי ככל הנראה תלמידים דקרו נהג אוטובוס הסעות. למקום הוזעקו כוחות גדולים של משטרה ואמבולנסים של מד"א.

בבדיקה ראשונית התברר, כי נהג אוטובוס הסעות נדקר על ידי שני חשודים, בעקבות ויכוח שהתפתח במקום. עוד נמסר, כי בעת שנהג ההסעות המתין להסעה של תלמידים, הגיע למקום, על פי החשד, רוכב אופניים שהיה ככל הנראה שיכור והחל להתווכח עם הנהג. לוויכוח הצטרף נער נוסף . בשלב מסוים עלו שני הנערים לאוטובוס ודקרו את הנהג מספר דקירות בגופו.

פרמדיק של מד"א, ארז אנג'ל, שטיפל בנהג הפצוע סיפר, כי " כשהגענו היתה במקום המולה גדולה של עוברי אורח ותלמידים מבית הספר הסמוך. ראינו מספר אוטובוסים שהמתינו להסיע תלמידים. בכסא הנהג בתוך אחד האוטובוסים ישב נהג, גבר כבן 30, כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפצעי דקירה מדממילם במספר מקומות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימום מסיבי בלחץ בפלג גופו העליון, שנמשך גם תוך פינוי לבית החולים. הוא היה בהכרה מלאה ובשל מיקומי הדקירה בגופו מצבו הוגדר קשה ויציב".

שוטרי משטרת נתניה עורכים סריקות לתפיסת החשודים. נמסר, כי לפי שעה לא ברור הרקע לוויכוח בפרץ בין הנערים לנהג האוטובוס.

מספר שעות קודם לכן, בשעות הבוקר התקבל במד"א בנתניה דיווח על גבר שנמצא דקור ברחוב אריה לייב . חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו לבית חולים גבר כבן 30, במצב קשה אך יציב, עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. במשטרת נתניה נפתחה חקירה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן