נתניה מתרגזת והפעם עם רון פרי, אניטה ארבע, אביב גונן ועוד

1
392
רון פרי, אביב גונן, אורנה אבינועם, אניטה ארבע - נתניה מתרגזת
בכיוון השעון: אבינועם, פרי, ארבע וגונן

השיתוק הפוליטי בנתניה נמאס על אניטה ארבע, רון פרי לא יכול כבר עם מתבכייני הפייסבוק, אורנה אבינועם מבכה את השבת המתה ואביב גונן פשוט זועם –

נתניה מתרגזת – המצעד השבועי

4. אניטה ארבע על השיתוק הפוליטי בנתניה

אניטה ארבע: "מרגיז אותי, שמאז שהתפוצצה פרשת השחיתות לכאורה בצמרת העירייה, נדמה שכל המערכת הפוליטית שותקה והשתתקה. הציבור לא יודע מה באמת קורה ושום דבר לא ממש ברור. זאת בעיני הבעיה הכי חמורה, כי בתכל'ס קשה לכל גוף להסתדר בלי ראש".

3. רון פרי עצבני על עכברי המקלדת בפייסבוק וקובע בכיינים, נמאסתם

רון פרי: "מרגיז אותי, שאנשים אדישים לסביבה ובעיקר אדישים כלפי עצמם. רבים מדי מתלוננים, מתבכיינים ומחפשים תירוצים. אם חצי מהאנשים שמתלוננים בפייסבוק כמעט על כל דבר שזז, היו מנסים במציאות – מחוץ למסך ולמקלדת – רק קצת לשנות, כולנו היינו במקום טוב הרבה יותר".

2. אורנה אבינועם מבכה על השיממון התרבותי שמציעה נתניה כל שבת מחדש

אורנה אבינועם: "מרגיז אותי, שהעיר נתניה היא עיר ללא תרבות בסופי שבוע. זה פשוט לא ייתכן בעיר, שאמורה להיות תיירותית, בעיר שאמורה להיות בירת השרון, שתושביה צריכים לנדוד לערים אחרות בשביל לצפות בהצגות, כדי לראות מופע בידור או סתם כדי לשמוע הופעה".

מקום 1. אביב גונן על עיריית נתניה: שקיפות ציבורית, אעלק?! 

אביב גונן ייאלץ לממן מכספו הפרטי עתירה מינהלית נגד עיריית נתניה – רק כדי לחייבה לענות לו על שאלות שהיא ממילא מחויבת למסור לו על-פי חוק חופש המידע. על הזמן שלוקח לעירייה לענות, במקרים שהיא כבר נענית, הוא כבר לא מדבר…
"מרגיז אותי, שחוק חופש המידע אומנם כולל את הרשויות המקומיות – אבל בפועל אין אף רגולטור אשר באמת אוכף את החוק. בולטת בעיני עיריית נתניה, שמזלזלת לכאורה בחוק ונוהגת במידע הציבורי השייך לכולם, כאילו היה שלה. לדוגמא, בקשת חופש מידע שהגשתי בנוגע לתקציב הרשות לכל 15 הערים הגדולות. היחידה שטרם ענתה ועדיין מתחכמת בתשובתה זו עיריית נתניה. שקיפות, בעיקר כשמדובר במידע ציבורי, היא דבר בסיסי למניעת כל אפשרות לשחיתות ציבורית. יתרה מזאת, הייתי מצפה מרשות מקומית, שגם תענה על-פי חוק על הבקשות וגם תנגיש את פרטי התקציב מיוזמתה בקובץ קריא – כזה המאפשר קיום בדיקה עצמאית. כל דרך אחרת מעידה על ניסיון להקשות על הציבור בפיענוח הנתונים. ואני כבר לא מדבר על-כך, שבעירייה טרם מסרו לי תשובה שעל-פי חוק היו מחויבים לענות בתוך שלושים יום – מה שיחייב אותי להגיש עתירה מכספי שלי לחייב את העירייה למלא את דבר החוק".

רוצים גם לקחת חלק במדור? מוזמנים לכתוב מה מרגיז אתכם כאן – בתגובות. 

נתניה מתרגזת

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן