על חצרות מוזנחות בגני ילדים/ נתניה מתרגזת

3
464
נתניה אלונה בר מנחם דור ריגלר קרן שמש ברוך ברק אבינועם
נתניה מתרגזת - הטור השבועי

השבוע במצעד השבועי (מספר 14) שלושה תושבי נתניה ועוד אחד יליד העיר שעבר לאחרונה להתגורר בשכנה אבן יהודה.

את אלונה בר מנחם, אמא לטניסאי צעיר, מרגיזה התייחסות המדינה לספורט תחרותי. ברק אבינועם לא יכול לסבול את ההתלהמות במה שהוא מכנה כיכר הפייס. עו"ד דור ריגלר מאמין, שכדי לשנות את פני מרכז העיר צריך הרבה יותר מקוסמטיקה, ואילו את עו"ד קרן שמש-ברוך, אם לילד בגן ילדים, מרגיזה החצר המוזנחת בגן הילדים של בנה. אגב, בעקבות הטור שפורסם בעיתון נתניה און ליין, עיריית נתניה זירזה הטיפול…

4. מזלזלים בספורטאים

אלונה בר מנחם: "מרגיז אותי, שבמדינת ישראל לא מתייחסים ברצינות לספורטאים תחרותיים. אין באמת תשתית מתאימה, אין באמת סבסוד מתאים ולא באמת מאפשרים לשלב בין אימונים לבין לימודים – כמו שעושים בכל מדינה מתוקנת. שמישהו כבר זוכה במדליה, כולם יודעים לחבק אותו…"

3. כיכר הפייס
ברק אבינועם: "מרגיז אותי, שאנשים בכיכר הפייס נוהגים לשמש כשוטרים, כשופטים וכתליינים. כך, למשל, שפטו ותלו את ראש עיריית נתניה – עוד בטרם הסתיימה החקירה בכלל. עוד יותר מרגיז אותי, שכל צ'יקמוק שחולם על תפקיד פוליטי מנצל המצב לטובתו".

2. עצוב לי על מרכז נתניה
עו"ד דור ריגלר: "מרגיז אותי, שבכל פעם שאני נכנס למרכז העיר אני מגלה מחדש עד כמה קוסמטיקה לא תספיק. מרכז עיר צעיר ותוסס או אורבני ואפילו מבוגר. הכל טוב, רק שמישהו יישב ויחליט מה באמת רוצים לעשות, כי שיטת הטלאי על טלאי לא באמת עובדת".

1. על חצרות מוזנחות בגני ילדים/ עו"ד קרן שמש – ברוך

את עו"ד קרן שמש-ברוך מטרידה העובדה שבגן הילדים המדהים בו לומד בנה החולות מזוהמים והחולדות חוגגות

"מרגיז אותי, שבני נאלץ להתמודד בגן הילדים בו הוא לומד, עם חולות המזוהמים ומלאים בצואת חתולים. מרגיז אותי, שכמעט בכל שבוע אנו מדווחים על ילד או ילדה שנעקצו מעבר לסביר. מרגיז אותי, שבעיריית נתניה ובמשרד הבריאות מעדיפים למשוך כתפיים ולטעון שאין יותר מדי מה לעשות – גם כשבחצר נמצאו, ולא פעם אחת, עכברים וחולדות מתות. מרגיז אותי, שבגן העירוני הזה, שיש לו את אחת הגננות הטובות והאיכותיות בכל אזור נתניה וגם השרון וצוות חינוכי מסייע שצריך לזכות בפרס ישראל על חינוך איכותי ומושקע, גן עירוני הממוקם לו באזור צפון העיר, נאלץ הצוות המקצועי להתמודד ולהתחנן לגורמי העירייה לטפל בבעיות חוזרות ונשנות. מרגיז אותי, שחצר סבירה וראויה לשימוש הילדים, הפכה בנתניה של שנת 2017, לבקשה מוגזמת. אז נכון שבעיריית נתניה כבר שנים מדברים על דשא סינתטי, ונכון שהובטח שעד סוף 2017 יסיימו להתקין דשא סינתטי. בינתיים, ילדינו ימשיכו לסבול באין מענה לבעיה פשוטה כל-כך והורים ימשיכו להתנדב, מעת לעת, לסייע בניקיון ובסינון החולות" (*יש לציין, כי בעקבות פניית נתניה און ליין וכן פרסום הטור בעיתון, בעיריית נתניה שלחו צוותי עבודה משולבים לבחינה מחודשת של המצב ולסיוע ככל שניתן)

אם גם לכם יש נושא בעל אופי ציבורי, מקומי או ארצי, אתם יותר ממוזמנים לכתוב ולהגיב לנו כאן. אם הנושא יימצא מתאים, נפרסמו במצעד השבועי של עיתון נתניה און ליין

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן