על התחסדות מאוסה ועוד…/ נתניה מתרגזת סיבוב 12

0
331
נתניה מתרגזת - סיבוב 12
נתניה מתרגזת - סיבוב 12

השבוע במצעד הכי עצבני בעיר ארבעה תושבי נתניה, שמשחררים קיטור ומצביעים על הנקודות שהכי הרגיזו אותם בעיר ובמדינה. נתניה מתרגזת סיבוב 12

4. את נעמה גרוס מרגיז, שמשקיעים יותר באבנים…

נעמה גרוס: "מרגיז אותי, שבתור תושבת נתניה אני מרגישה שההשקעה היא יותר על בטונדות ופחות באיכות חיי התושבים. זה מתחיל במחסור בגנים ציבוריים בשכונת רמת אפרים ובכלל בשכונות הוותיקות שנראות מוזנחות, זה נמשך בגובה הארנונה שאנו משלמים ומסתיים בהיטל השמירה המוזר".

3. את דוד ששון מרגיז, שמרכז העיר נראה כמו אתר לפינוי אשפה… 
דוד ששון: "מרגיז אותי, שבכל רחבי מרכז העיר פחי הזבל ממוקמים אחר כבוד על המדרכות ואינם מוחזרים למקומם לאחר ריקונם. זה עצוב, שהעיר כולה נראית לעתים כמו אתר לפינוי אשפה ענק וזה עוד בלשון המעטה. חבל שמדרכות ברחובות נראים כך".

2. את מתי רון מרגיזה הזנחתו של מועדון הנוער בשכונת סלע שזקוק לשיפוץ דחוף…
מתי רון: "מרגיז אותי, שכחברת הנהלה במתנ"סים, פעם אחר פעם, אני נתקלת באטימות עירונית בכל הקשור למועדון הנוער בשכונת סלע. לא יכול להיות, שהמועדון ההרוס, המשמש כל כך הרבה ילדים מדהימים ומדריכים מקצועיים, ייראה כל כך גרוע מבפנים, עם ריח של טחב ושירותים הרוסים, ובעיריית נתניה יסתפקו בצביעת המבנה מבחוץ וקצת קוסמטיקה מבפנים".

1. נתניה מתרגזת סיבוב 12  – התחסדות מאוסה/ ד"ר ניסן שריפי

את ד"ר ניסן שריפי מרגיז, שמדינת ישראל מאבדת עצמה לדעת בשם צדקנות יתר ודי להביא, לטענתו, בפרשת אלאור אזריה

"מרגיז אותי שמדינת ישראל אט אט מאבדת עצמה לדעת באמצעות טהרנות – יתר, צדקנות אפיפיורית והתחסדות מעושה (ומאוסה!!!). החייל אלאור אזריה לא פגע באדם חף מפשע. אלאור פגע במחבל שדקות ספורות קודם לכן דקר חייל צה"ל בגבו ופצעו באורח בינוני. אף מדינה בעולם איננה מעמידה את חייליה לדין בגין פגיעתם בטרוריסט, אשר סכינו עדיין מגואלת בדם הרותח והמבעבע של קורבנו, ובוודאי דברים אמורים באשר החייל היורה חש בזמן אמת בסכנה מוחשית מהמחבל וטען ל"הגנה עצמית". חושש אני מהפגיעה הקשה שתיגרם כעת במורל של חיילינו בעקבות הרשעתו של אלאור, וירא אנוכי מירידה במוטיבציה של הנער הישראלי המצוי להתגייסות לחיילות הקרביים. אין מנוס ממתן חנינה מידית לחייל – אקט שהוא הן בסמכותו של נשיא המדינה והן בסמכותו של אלוף פיקוד המרכז ולו כדי לצמצם את הנזק שנגרם עד כה".

אם גם אתכם מרגיזים נושאים בעלי אופי ציבורי, מקומי או ארצי, מוזמנים להגיב כאן ואולי, גם אתם, תופיעו במצעד השבועי של נתניה מתרגזת – סיבוב 13 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן