נתניה: משרד "קצין העיר" יסגר

0
734

השבוע התקבלה בצה"ל החלטה לסגור את משרדי קצין העיר ברחבי הארץ ובהם גם את משרד קצין העיר בנתניה, המשרת את כל החיילים באזור השרון.

גורמים באגף כוח האדם בצה"ל מסרו למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי כיום ישנם 12 משרדי קצין העיר ברחבי הארץ, הנותנים מענה -הן להורים והן לחיילים. בנוסף מטפלים משרדי קצין העיר בכל נושא מודיעי נפגעים.

לטענת הגורמים המהלך לסגירת משרדי קצין העיר נוסע מרצון להתייעל, אולם לא לגרוע ממתן מענה וטיפול במודיעי נפגעים.

עוד נמסר, כי ההחלטה שהתקבלה היא להקים מרכז קציני ערים אחד. ההחלטה התקבלה על רקע השינויים שחלו בשנים האחרונות במאפייני הלחימה, באיומים ובהיערכות צה״ל אליהם, על רקע השינויים הטכנולוגיים ועל רקע הרצון התמידי להמשיך בהתייעלות ובמקצועיות.

במסגרת ההחלטה, ייסגרו 12 משרדים של קציני ערים בשגרה, ויופעל מרכז מאוחד באמצעות תפיסה חדשנית וכוללת. המרכז החדש יאפשר שימוש מיטבי בניסיון הצבור בכלל קציני הערים, הבנה רחבה של תמונת המצב הארצית ואחידית בטיפול בנפגעים.

הגורמים הצהליים בכוח האדם התייחסו גם לעיתות מלחמה ומסרו, כי בחירום ובעת לחימה, בהתאם להערכת המצב המבצעית ולשיקול דעת המפקדים, יופעל מערך של 12 קציני ערים בפריסה ארצית.

בנוסף במסגרת המהלך, נושא הטיפול בפניות הציבור בקציני הערים יעבור לאחריות קצינת פניות הציבור בצה״ל (קפ״ץ), שהיא הגורם המקצועי לטיפול בפניות אלה, המפעילה מרכז אשר זמין 24/7, מרכז אשר יורחב בתקופה הקרובה.

לעניין הנפגעים נמסר למערכת נתניה און ליין – ksn, כי מערך מודיעי הנפגעים הינו מערך קריטי, שמופעל ע״י טובי המשרתים ונשען על משרתי המילואים. אלו עושים את עבודתם ברגישות ובמקצועיות רבה, לאורך שנים רבות. אנחנו מוקירים את המערך ונמשיך להשקיע בו ולתת לו את כל הכלים שנדרשים שלו.

משרדי קציני העיר יסגרו, ככל הנראה, באופן סופי במהלך הקיץ הקרוב.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן