נתניה: מלגות כספיות לשלושת הג'ודוקאים הטובים בישראל

0
150
אלופים משלנו. מוקי, ג'רב והרשקו עם פיירברג-איכר. צילום רן אליהו

מפגש של אלופים: שגיא מוקי, אלוף אירופה בג'ודו, ירדן ג'רבי סגנית אלופת העולם וזוכת מדליית הארד באליפות אירופה ורז הרשקו אלופת אירופה לקדטיות התארחו ביום שלישי בלשכת ראש העיר נתניה, מרים פיירברג איכר. השלושה, תושבי נתניה, הגיעו עם מאמני נבחרת ישראל, שני הרשקו ואורן סמדג'ה, שניהם מתגוררים באזור נתניה.

"זהו כבוד גדול לעיר נתניה המגדלת אלופים – צעירים ומבטיחים. אתם מהווים גאווה עירונית ולאומית ובזכותכם נשמעת התקווה ומונף דגל ישראל מעל במות העולם, אנו גאים בכם", ציינה פיירברג-איכר והעניקה לשלושת הג'ודוקאים תעודות הוקרה וכן מלגה כספית. המהפכה בענף הג'ודו בנתניה החלה לפני כשבע שנים, עם מינויו של יואל רזבוזוב, באותה עת קפטן נבחרת הג'ודו של ישראל וחבר מועצת העיר נתניה מטעם סיעת "נתניה אחת", לתפקיד מחזיק תיק הספורט. רזבוזוב שינה באותה עת את הקריטריונים התקציביים העירוניים בכל הקשור לענפי ספורט הישגיים אישיים ובראשם הג'ודו. יחד עם שני הרשקו ואורן סמדג'ה פעל רזבוזוב גם במישור הארצי בשורה של מהלכים באיגוד הג'ודו. כיום, כחבר כנסת מטעם סיעת "יש עתיד", פועל רזבוזוב בשורה של חקיקות ותיקוני חוק בספורט בכלל ובקידום הענפים האולימפיים בפרט.

לנתניה און ליין – ksn אמרה בכירת הג'ודוקאים בישראל, ירדן ג'רבי, מיד עם תום הטקס, כי "האכפתיות של ראש העיר והפרגון הענק מצידה, אינו מובן מאליו – זאת לצד טקסי המלגות העירוניות לספורטאים  שהעירייה מקפידה לקיים מידי שנה, תודה ענקית על-כך".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן