נתניה: מדגרת יתושים התגלתה במרתף סופרמרקט

0
119

תושבי רחובות הרב קוק וסלומון יכולים לנשום לרווחה, לאחר שנגע היתושים, שהטריד אותם במשך חודשים רבים, חוסל. במשך תקופה ארוכה סבלו דיירי הבניינים הסמוכים לסופרמרקט הסמוך, מיתושים. פעמים רבות פנו התושבים לעיריית נתניה על מנת שהנגע יטופל ואכן נשלחו למקום מספר פעמים מדבירים, אולם הבעיה לא נפתרה.

זמן מה לאחר מכן אותר מקור המפגע במרתף של הסופרמקרט המשמש לאיחסון ציוד ועגלות קניות – במקום התגלתה מדגרת זחלי יתושים. גם הפעם פנו תושבי הבניינים הסמוכים לעיריית נתניה וביקשו לטפל במפגע. עיריית נתניה ביצעה ריסוס, אשר הפחית את התופעה, אולם לא פתר את הבעיה.

משראו התושבים, כי מפגע היתושים לא חוסל פנו לעו"ד גיא אורטל על מנת שיטפל בבעיה. עו"ד אורטל פנה להנהלת רשת הסופרמקרט, תיאר את מצוקת הדיירים וביקש לטפל במפגע בהקדם.

עו"ד אורטל מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי זמן מה לאחר פניותיו טופל המפגע על ידי הרשת. בתשובתם נמסר, כי הליקויים שנמצאו טופלו ואף הובטח, כי בהמשך תותקן במרתף משאבה נוספת, אשר תשאב את המים. ואכן זמן קצר לאחר מכן קיבל עו"ד אורטל הודעה על משאבה נוספת שהותקנה במקום.

"כעת נותר לקוות, כי ניקוי המרתף, שאיבת המים העומדים וההדברה, יחזירו את השקט לתושבי הסביבה וימנעו את העקיצות וזמזום היתושים בראשם של התושבים" הוסיף עו"ד אורטל.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן