נתניה: ילדי השכונות התאחדו בקייטנות

0
2680

חבר מועצת העיר, עופר אורנשטיין, הממונה על המתנ"סים מוביל מאז כניסתו לתפקיד מדיניות של אינטגרציה בין ילדי השכונות במיוחד בין השכונות הוותיקות לשכונות הצעירות .

במסגרת מדיניות זו מדריכים בני נוער משכונות ותיקות את ילדי השכונות החדשות ולהיפך. אורנשטיין מסר לנתניה און ליין – ksn, כי ניתן למצוא כבר כדבר שבשגרה מדריכים של קריית נורדאו ברמת פולג ומדריכים בני חפציבה מדריכים בקייטנות קריית השרון.

לדבריו הגיעה השנה האינטגרציה לשיא חדש כאשר הורים מביה"ס "רועי קליין" בקריית השרון רשמו את ילדיהם לקייטנה המתקיימת בשכונת חפציבה, זאת בהמשך לאינטגרציה שהחלה בבתי הספר בעקבות סגירתו של ביה"ס שח"ל .

קייטנת המתנ"ס שהיתה איכותית ומוצלחת הפגישה את ילדי שתי השכונות שנהנו מסיוע של גורמים חיצוניים כגון חומש רווחה, קרן פידל, חברת "טמפו", "הקרן לאנשים שנשכחו " ותנועת הצופים . את הקייטנה ניהל מנהל מתנ"ס חפציבה אבי טללה עם צוות המתנ"ס .

עופר אורנשטיין הוסיף: "אינטגרציה לא מתחילה ביום אחד . כבר במהלך השנה נערכו מפגשים בין ילדי קריית השרון , ותיקים וחפציבה במפגשים בין בתי הספר שארגן המתנ"ס כאשר השיא היה בקייטנה המשותפת. אנחנו חברה אחת והתפקיד של מרכז קהילתי הוא בדיוק לייצר את הגשרים האלה. מרגש היה להיות בטקס הסיום ולראות את כל הילדים יחד. אני מקווה שאט אט המחזה הזה לא יהיה נדיר אלא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו כאן".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן