נתניה: השב"ח ביצע מעשים מגונים בשכנתו

0
101

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר לבית משפט השלום בפ"ת כתב אישום כנגד מראד עצפור, תושב קפין ברשות הפלשתינית, בן 23, בגין מעשה מגונה, כניסה והתפרצות למקום מגורים, שהייה בישראל בניגוד לחוק ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום שהוגש ע"י עו"ד לירון שטרית, הנאשם עבד בבית קפה בנתניה בין התאריכים 20.06.2013 ל- 13.11.2014, וזאת כאשר אין בידו אישור כניסה או שהייה כחוק בישראל. הנאשם התקבל לעבודתו באמצעות הצגת תעודת זהות מזויפת ותוך התחזות לאחר.

מהאישום השני עולה, כי בתאריך 13.11.14 בשעת בוקר מוקדמת, הגיע הנאשם לדירת שכנתו בבניין בנתניה, פתח את דלת הדירה, שלא הייתה נעולה, ונשכב בצמוד אליה בעת שישנה. הנאשם החל לגעת בגופה. הצעירה התעוררה בבהלה הדפה את הנאשם ממנה בצעקות ודרשה ממנו לעזוב את ביתה.

אישום נוסף מייחס לנאשם כי במהלך חודש יולי 2014, במספר מועדים שונים, הצמיד הנאשם פתקים ובהם מספר טלפון שלו, על דלת דירתה של שכנה נוספת בבניין הדירות בו התגורר. בתגובה, התקשרה השכנה אל הנאשם, וביקשה ממנו לחדול ממעשיו. בתאריך 03.09.2014 בשעות הבוקר שרט הנאשם באמצעות חפץ כלשהו את העינית והידית בדלת דירתה של שכנתו ונמלט מהמקום.

סגן בכיר בפרקליטות מחוז מרכז, עו"ד לירון שטרית, ציין בבקשה למעצר עד תום ההליכים, כי קיים חשש שהנאשם יסכן את בטחון הציבור: "המשיב נכנס בשעות הבוקר המוקדמות לדירה של שכנתו, עמה אין לו היכרות מוקדמת, נשכב לצידה במיטה וביצע בה מעשים מגונים אשר במהלכם התעוררה בבהלה. מעשים אלו מצביעים על תעוזה ומסוכנות גבוהה הנשקפת ממנו. עובדות האישום השלישי, מלמדות אף הן על המסוכנות הנשקפת מן המשיב, אשר לא נענה לדרישות שכנה נוספת לחדול מחיזוריו והזיק לדלת דירתה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן