נתניה: גירושין אלכוהול ושלילת רישיון

1
79

בחודש יוני האחרון פרץ ויכוח בין תושב האזור לפרודתו, ככל הנראה, על רקע הליך גירושים בין השניים. הנאשם עזב את הבית לאחר הוויכוח ונסע עם רכבו לאחד ממקומות הבילוי במרכז נתניה, שם שתה אלכוהול. לאחר זמן מה, חזר לביתו, אולם כשהתעורר לפנות בוקר, גילה שהשאיר את רכבו במרכז נתניה. הנאשם יצא שוב מביתו על מנת להחזיר את המכונית, שחנתה בסמוך למלון פארק בנתניה.

במהלך ניסיונותיו להזיז את רכבו פגע הנאשם במשאית חונה. הוא המשיך בנסיעתו באין כניסה ופגע בעוד שני כלי רכב חונים. הוא לא סיים את נסיעתו לפני שפגע גם בעמוד תאורה ובשער ברזל. למקום הוזעקה משטרה. בו במקום נפסל מנהלית רישיונו של הנאשם, אשר הודה ששתה אלכוהול. להגנתו טען, כי לא נסע באין כניסה, אלא הרכב שבא מולו ופגע בו. הנאשם הכחיש שפגע ברכבים נוספים.

השוטרים ביקשו מהנאשם להתלוות אליהם לבדיקת דם, מאחר ולא היה בידיהם מכשיר ינשוף לבדיקת רמת האלכוהול בדמו. הנאשם התלווה אליהם ובבדיקה נמצאה כמות העולה על כמות האלכוהול המותרת. נגד הנאשם הוגש כתב אישום בגין נהיגה בשכרות ופגיעה בשכרות.

התביעה ביקשה לגזור על הנאשם מאסר בפועל, שלילת רישיון לזמן ארוך וקנס גבוה. פרקליטו של הנאשם, עו"ד יצחק אבישר, טען, לאחר בדיקת הראיות, כי בדיקת הדם לא נעשתה על פי התקנות ולכן היא אינה אמינה. כמו כן טען עו"ד אבישר, כי השוטרים לא ביצעו לנאשם בדיקת מאפיינים.

עו"ד אבישר מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי בעקבות הבעייתיות בראיות, הגיעו הצדדים להסדר טיעון. עוד מסר, כי "כאשר אדם שותה כ-3-4 כוסות וודקה, האלכוהול לא מתנדף מגופו, אלא רק לאחר כעשר שעות מרגע שסיים לשתות: "לכן מומלץ לאחר שתיית אלכוהול לא לנהוג כעשר שעות".

שופטת בית משפט השלום לתעבורה בפתח תקווה, מגי כהן, קיבלה את הסדר הטיעון וגזרה על הנאשם 11 חודשי פסילת רישיון וקנס בסך 2000 שקלים.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן