נתניה: גידול חד במספר בני הנוער מתנדבים במערך השיטור

1
128

תכנית עיר ללא אלימות בנתניה רושמת הצלחה – גם בהגברת מעורבות הנוער בשמירה על הסדר: גידול חד בנרשמים לקבוצת ההתנדבות "קהילה בטוחה".

"מערך המשטרה זכה בכוח אדם איכותי", כך ציינו לנתניה און ליין – ksn קצינים בכירים במשטרת נתניה, שלפני כשבועיים אירחו בבית משטרת נתניה את חברי "קהילה בטוחה" – קבוצת ההתנדבות של המחלקה לחברה ונוער והעמותה לחינוך בלתי-פורמאלי.

בסיור, ביוזמתה של נגה אהרוני, מנהלת תכנית עיר ללא אלימות בנתניה, נחשפו בני הנוער, כולם מחזיקים בתעודת "מתנדב" במשמר האזרחי, להיבטים נוספים בעבודת המשטרה על כלל מרכיביה.

במסגרת התכנית הלאומית הוחלט, בנתניה, להקים שתי קבוצות המורכבות מבני נוער בכיתה י', במסגרתן הוכשרו בני הנוער וכיום הם מתנדבים במערך השיטור – חלק בשיטור העירוני וחלק בשיטור הקהילתי. את קבוצת "קהילה בטוחה" במרכז העיר מלווה המש"ק מתן זכות, ואילו את קבוצת "קהילה בטוחה" בשכונת נאות גנים מלווה המש"ק ברוך ראובן.

"מסלול ההכשרה של חברי הקבוצה", ציינו בתכנית עיר ללא אלימות – נתניה: "כולל, לצד לימוד חוקים ותפקידם ככוח עזר מסייע, גם תכנים של מנהיגות, קהילה, חברה, מדינה וחשיבות ההתנדבות. במסגרת פעילותם המבצעית מצטרפים הנערים לסיורים של מערך השיטור הקהילתי, שומרים על הסדר בשכונות ובמקומות להם הם מוזמנים, מאבטחים אירועים, מסייעים בחיפוש אחר נעדרים ומסייעים בנושא סכנות ברשת, שימוש באלכוהול ובסמי פיצוציות". בהיבט הפדגוגי מלווים את שתי הקבוצות רכזי הנוער פביאן חוניו וירוס טאסה.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן