נתניה: בוקל שוב על הכוונת – ניצל מניסיון התנקשות

0
447
שרידי הרכב. צילום באדיבות דובר מחוז מרכז

שלושה תושבי נתניה נפצעו באורח קשה ובינוני בפיצוץ רכב בו נסעו בעיר ראשון לציון. הפיצוץ אירע ברחוב שמעון פרס במערב העיר ראשון לציון, ברכב בו נסעו ברוך בוקל, תושב נתניה ושני קרובי משפחתו. מחקירה ראשונית עולה, כי בוקל וקרובי משפחתו נסעו בסמוך למכללה למנהל בראשון לציון בעת שאירע הפיצוץ, שהחריד את האזור.

כוחות משטרה רבים ואמבולנסים של מד"א הוזעקו למקום. צוותי כיבוי אש כיבו את הלהבות שאחזו ברכב. אחד הפצועים הועבר, במצב אנוש, לתל השומר, עם חבלות קשות בגפיים. ושניים אחרים, במצב קשה – עם חבלות בגפיים ובינוני – עם חבלת בטן, הועברו לבית חולים אסף הרופא.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, נודע, כי בוקל נפצע באורח בינוני. זיו קליינברט ועקיבא אושרי, פראמדיקים של מד"א סיפרו:: "מחוץ לרכב שכבו על הכביש שני גברים, בני 32 ו-24, כשהם בהכרה מלאה וסובלים מפציעות קשות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני מציל חיים ופינינו אותם לבתי החולים אסף הרופא ותל השומר. בסמוך אליהם שכב גבר נוסף כבן 25 שהיה בסמוך למקום האירוע בזמן הפיצוץ. הענקנו גם לו טיפול רפואי והוא פונה במצב בינוני לבית החולים אסף הרופא כשהוא סובל מחבלה בבטן".

ברוך בוקל שרד בשנה וחצי האחרונות שלושה ניסיונות חיסול, בהם נפגעו אחיו והוא. בחודש יולי 2014 נפצע  אייל בוקל, אחיו של ברוך בוקל, בפיצוץ שאירע באופנוע עליו רכב על כביש 57 בכניסה לשיכון ותיקים בנתניה. אייל בוקל פונה, ככל הנראה, על ידי חבריו לבית חולים לניאדו בעיר. בחודש אוקטובר 2014 אירע פיצוץ ברכב השייך למשפחה, הנהג, יוסף אחבלצ'או, נהרג בפיצוץ, בוקל ניצל מהפיצוץ.

בחודש ספטמבר האחרון הציתו אלמונים את אחוזת אלכסנדרה, שבבעלותו של ברוך בוקל. הלהבות כילו חלקים רבים במתחם, שנוהל על-ידי בוקל ואחיו אייל. ימים ספורים קודם לכן נורה ברוך בוקל על ידי שניים הרכובים על קטנוע. בוקל נסע על גבי קטנוע בשיכון ותיקים, כשלפתע הגיחו האלמונים וירו בו. בוקל לא ויתר ונאבק ביורה. מהמשטרה נמסר אז, כי בוקל הצליח לקחת את האקדח מידו של האלמוני. המתנקשים נמלטו מהמקום ובוקל, שנפצע ברגלו מהירי, פונה על-ידי חבר לבית חולים לניאדו בעיר.

מספר ימים לאחר מכן עצרו בלשי היחידה המרכזית של מחוז מרכז את מאור מלול, תושב כפר יונה (31) ורון שבח, תושב נתניה (27) בחשד לכאורה למעורבות בניסיון חיסול של ברוך בוקל. השניים נעצרו בנמל התעופה בן גוריון בעת, שלטענת המשטרה, ניסו לעזוב את גבולות הארץ. בחקירתם הכחישו כל קשר לפרשה, אולם בחודש אוקטובר האחרון, הגישה פרקליטות מחוז מרכז, כתב אישום נגד השניים בגין עבירות של ניסיון לרצח, הצתת הרכב בו נסעו והשמדת ראיה.

גורמים המקורבים לעולם התחתון סיפרו למערכת נתניה און ליין, כי להערכתם לא מדובר בניסיון החיסול האחרון. לדבריהם, המעצרים של ראשי העולם התחתון במסגרת פרשה 512, יצרה כאוס וחוסר יד שולטת ומכוונת. דבר המוביל, ככל הנראה, למאבקים, על רקע ניסיונות השתלטות ועליית מדרגה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן