נתניה: ארבעה אחים מואשמים בניסיון לרצח

0
76
צילום פוטוליה

מכתב האישום, שהוגש נגד ארבעת האחים (35, 33, 31 ו-27) , על ידי סגנית בכירה בפרקליטות מחוז מרכז, עו"ד נעמה טל, עולה, כי בתאריך ה-22.9.15 נסע הצעיר שהותקף במונית, ממלון כרמל לשכונת קריית נורדאו. בהגיעם לרחוב זלמן שניאור, בסמוך למרכז המסחרי, עצר נהג המונית את המונית ולנסיעה הצטרפו מספר חברים של הצעיר שהותקף. לפתע חסמה את המונית מונית נוספת, שהיתה נהוגה על ידי אחד הנאשמים.

ארבעת הנאשמים ירדנו מהמונית, שניים מהם אחזו בסכין ונאשם נוסף אחז במוט. הנאשמים הסתערו על המונית, פתחו את דלתותיה והחלו לתקוף את הצעיר. במהלך האירוע הותקפו גם חבריו. עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשמים דקרו את הצעיר בכל חלקי גופו – כשמונה פעמים. נהג המונית, נדקר אף הוא בידו בטרם הצליח להימלט. חבריו של הצעיר הצליחו אף הם להימלט. ארבעת הנאשמים השאירו את הצעיר מתבוסס בדמו ונמלטו ממקום האירוע. נהג המונית חזר למונית והסיע את הצעיר לבית חולים.

כתוצאה מהתקיפה הגיע הנאשם לבית החולים עם חתך בקנה הנשימה. דם זרם לריאותיו ואלמלא פעולת חירות שבוצעה בבית חולים לניאדו, הצעיר היה נפטר. בנוסף סבל הצעיר בדקירה בבית החזה – קרוב ללב ופצעים וחתכים בחלקי גופו האחרים. הצעיר עבר שני ניתוחי חירום והוא עדיין במצב קשה. נהג המונית נפצע קל בידו מדקירה ונזקק אף הוא לטיפול רפואי ולתפרים.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים טענה התובעת, כי "הקורבן הותקף על ידי ארבעת המשיבים, ללא כל התגרות מצידו, תוך שהם דוקרים אותו הצוואר, בבית החזה, בגב, בבטן, בזרועות, באמות, בכפות הידיים ובגפיים התחתונות, עד שבשלב מסוים ברחוב המשיבים מהמקום והקורבן הושאר מתבוסס בדמו והובהל על ידי הנהג לבית החולים".

פרקליטיהם של שניים מהנאשמים, עורכי הדין ג'קי סגרון ומירון רוזנטל, ביקשו מבית המשפט המחוזי מרכז – לוד, לדחות את הדיון בבקשה למעצר עד תום ההליכים על מנת לעיין בחומר הראיות. בית המשפט נענה לבקשתם ומעצרם של הנאשמים הוארך עד להחלטה אחרת.הנאשמים מכחישים את העבירות המיוחסות להם.

עו"ד ג'קי סגרון, המייצג אחד מהם, מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "מרשי טוען לחפותו, כל חטאו הסתכם בכך שהוא ניסה להפריד בין הניצים. אלמלא עשה כן יכול מאד להיות שהאירוע היה מסתיים בתוצאה טראגית. במקום ליתן למרשי פרס על אזרחות טובה בוחרת המשטרה ליתן לו כתב אישום".

עו"ד מירון רוזנטל, המייצג את אח אחר, מסר: "חומר החקירה טרם הגיע לידי ההגנה. רק על פי כתב האישום ניתן להבין שמיוחסת לכל הנאשמים אותה עבירה, קרי ניסיון רצח בצוותא. מהניסיון הרב שצברתי אני מניח שכתב האישום יתוקן מספר פעמים. מרשי מכחיש, מכל מקום, את העובדה שתקף. מרשי טוען שהגן על עצמו".

מייצג: עו"ד ג'קי סגרון
מייצג: עו"ד ג'קי סגרון
מייצג: עו"ד מירון רוזנטל
מייצג: עו"ד מירון רוזנטל

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן