נתניה: אייל סגל רכש השליטה על קשרי תעופה

1
834
אייל סגל - מכבי נתניה
אייל סגל, בעלי מכבי נתניה וחברת קשרי תעופה. צילום ניר אנשר

קבוצת המשביר לצרכן, המחזיקה במניות חברת קשרי תעופה, הודיעה ביום ראשון כי נחתם הסכם למכירת החזקותיה לחברת רנאומן בבעלותו של איש העסקים אייל סגל – מדובר בעסקת רכש שנייה אותה ביצע סגל במהלך ששת השבועות האחרונים – כאשר הראשונה היא רכישת קבוצת מכבי נתניה תמורת 1.5 מיליון שקלים – אותה רכש כאוהד הקבוצה ולאחר, כפי שאמר בראיון לעיתון נתניה און ליין, "לא ראיתי ברירה אחרת לאור מצבה".

סגל, שבנוסף הוא אחד מבעלי חברת מגאסון אלקטרוניקה ובקרה, צפוי לשלם למשביר כ-34 מיליון שקל. בתמורה יקבל סגל 51% מהונה של חברת קשרי תעופה. העסקה תבוצע לפני מחיר של 8.5 שקלים למניה – מחיר המשקף פרמיה של כ-22% על שווי המנייה נכון ליום שני בעקבות עלייה חדה בעקבות דיווח הרכישה.

חברת קשרי תעופה מתמחה בהפעלת טיסות שכר ובשיווק חבילות תיור ושירותי תיירות. החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה בגידול חד בהכנסותיה (42%) – תוך צמצום ההפסד הרבעוני בכ-45%. שנת 2015 הסתיימה ברווח נקי של כשני מיליון דולר.

למערכת נתניה און ליין נמסר, כי העסקה תבוצע בשלוש פעימות: העברה ראשונה בהיקף של ארבעה מיליון שקלים במהלך השבוע הקרוב. תשלום שני בהיקף של 16 מיליון שקלים במועד השלמת העסקה וההליכים הפרוצדורליים המתחייבים בחוק. העברת ההפרש הנותר בפעימה השלישית יתקיים בכפוף להעברת המניות. הפעימה תחולק לשתי העברות: שבעה מיליון שקלים בסוף 2016 ואילו שבעה מיליון שקלים נוספים בסוף 2017 – כאשר המניות יופקדו בחשבון נאמנות עד סיום העברת הכספים.

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן