נפצע בפיינטבול ויפוצה ברבע מיליון שקלים

0
280
מייצג עו"ד ניר גשרי

תושב אזור נתניה, פנסיונר בן 80, יצא עם בני משפחתו למתחם פיינטבול באזור זכרון יעקב. במהלך שהותו שם נפגע מכדור בעינו. כתוצאה מהפגיעה איבד הפנסיונר את ראייתו.

לאחר שנפגע פונה על ידי בני משפחתו לבית חולים שם טופל, אולם לאחר שחרורו למרות טיפולים רפואיים רבים שעבר, נותר הפנסיונר עם אובדן רוב שדה הראיה בעינו הימנית, כמו גם פגיעה קשה בחדות הראיה בעין זו. בהמשך אף נקבעו לו 30 אחוזי נכות לצמיתות.

באמצעות פרקליטו, עו"ד ניר גשרי, הוגשה תביעה נגד מתחם הפיינטבול וחברת הביטוח המבטחת את המקום. בתביעה טען עו"ד גשרי, כי לא ננקטו אמצעי זהירות סבירים וראויים למניעת הפגיעה בפנסיונר. כמו כן טען, כי הפנסיונר ובני משפחתו לא תודרכו באשר לכללי הבטיחות בתחילת ובמהלך המשחק ולא הוזהרו בדבר הסיכונים והסכנות הכרוכים בהתנהלות מסוכנת ובלתי בטיחותית, בתחילת ובמהלך המשחק.

בעקבות הסכם פשרה בין הצדדים יפוצה הפנסיונר בסכום של 250 אלף שקלים. ההסכם קיבל תוקף משפטי.

עו"ד גשרי מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "אני מקווה שהתשלום הגבוה בו חויבה חברת ה"פיינטבול" לשאת, יהווה מסר ברור, כי העובדה שאדם מבקש לקחת חלק ב"ספורט אתגרי" לרבות משחקי "פיינטבול" – אין הדבר אומר שניתן לזלזל בנקיטה באמצעים המתאימים כדי לשמור על ביטחונו ובריאותו. נהפוך הוא, דווקא המארגנים של "ספורט אתגרי" חייבים להקדיש תשומת לב יתרה בשמירה על המשתתפים, ובכלל זה על ידי מתן הדרכה נכונה ושימוש באמצעי מגן מתאימים וראויים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן