נפגע בעבודתו ויפוצה במאות אלפי שקלים

0
127
מייצגת עו"ד איריס אבידן

מתקין מערכות וציוד סלולר יפוצה על ידי חברת הביטוח של מקום עבודתו בסכום בסך 290 אלף שקלים, לאחר שנפגע בגבו בעת העבודה.

מכתב התביעה שהוגש על ידי עו"ד איריס אבידן, נטען, כי במסגרת עבודתו נדרש העובד לפרוק ציוד של התקנה מרכב השייך לחברה. בשעה שפרק את הציוד מהרכב, נשא העובד שתי יחידות סלולר, כל יחידה ביד אחת. בהמשך בעת שנשא את היחידות חש לפתע כאב חד בגבו ונשכב על הריצפה ללא יכולת לזוז.

למקום הוזעק אמבולנס, שפינה אותו לבית חולים. בבדיקות שבוצעו נמצא, כי העובד נפגע בגבו. הוא טופל ושוחרר למנוחה בביתו ולהמשך טיפול, אולם עו"ד אבידן טענה, כי חלה החמרה במצבו והוא סבל מכאבים עזים בגבו עם הקרנה לרגל ימין ומגבלת תנועה. כתוצאה מההחמרה אושפז בבית חולים פעם נוספת. לאחר שישה ימי אישפוז שוחרר להמשך טיפול בקופת החולים.

התאונה הוכרה כתאונת עבודה בביטוח הלאומי. ועדה רפואית של הביטוח הלאומי קבעה לעובד נכות צמיתה של 19% והוא אף קיבל 70 אלף שקלים.

עוד טענה עו"ד אבידן בכתב התביעה, כי מאז התאונה וכתוצאה ישירה ממנה, מתקשה העובד להרים משקל כבד, מוגבל בהליכה ומעמידה ממושכת. בנוסף מתקשה העובד להרדם בלילות ומתקשה בפעולות יומיומיות רבות.

העובד טען, כי עקב התאונה נגרמו לו הוצאות כספיות רבות בגין הוצאות רפואיות וכן עתידים להיגרם לו הפסדי שכר ניכרים.

החברה שהעסיקה את העובד, טענה, כי היה לעובד אשם תורם בפגיעה, שכן לטענתה העובד יכול היה להרים כל יחידה בנפרש ולא את שתיהן יחד. לאחר משא ומתן של שנה לערך הגיעו פרקליטו של העובד, עו"ד אבידן, החברה המעסיקה וחברת הביטוח שלה להסכם על פיו יקבל העובד סכום של 290 אלף שקלים, זאת בנוסף ל-70 אלף שקלים שקיבל מהביטוח הלאומי בעקבות התאונה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן