נוסטלגיה בנתניה: חפצים שהדור הצעיר לא יכיר

מוזיאון בית הבאר בנתניה מציג: "רגעים" - חוויה מוחשית ואינטראקטיבית המשלבת חפצים וסיפורים בניחוח נוסטלגי

0
502
נוסטלגיה במוזיאון בית הבאר. צילום דוברות עיריית נתניה

האושר במציאת אסימון בתא טלפון ציבורי. הקשר בין עיפרון לקסטה שיצא ממנה הסליל. ההמתנה לתמונות שיצאו ממצלמת הפילם והריגוש מהקומקום השורק. נוסטלגיה במיטבה עכשיו במוזיאון בית הבאר בנתניה.

ההחלטה של משרד התקשורת לצמצם משמעותית את עמדות הטלפונים הציבוריים הופכת את הנוסטלגיה לעבר מאובק. גדל פה דור שלם של ילדים "שלא ידעו את יוסף". ככל שהטכנולוגיה רק תלך ותתפתח, סביר להניח שהמפגש הבינאישי עם החפצים הנוסטלגיים יישאר בגדר תמונת ארכיון, מוזיאונים ותו לא.

על רקע הדברים, מציעה עיריית נתניה – מוזיאון בית הבאר מבית "רגעים". חוויה מופלאה מוחשית ואינטראקטיבית המשלבת חפצים וסיפורים בניחוח נוסטלגי.

בסיור בן שעה תוכלו ייחשפו המבקרים לחפצים, ספרים, סיפורים נדירים המספרים את סיפורה של העיר נתניה בראשית שנותיה כמושבה. הילדים יוכלו להתנסות במלאכות קדומות, לקבל מזכרת ייחודית בה הם לבושים כחלוצים ואף ליהנות מאטרקציה בת כ-100 שנה, הצצה לבאר המים שעובדת ושואבת מים.

עיריית נתניה מזמינה לבוא ולגלות מה מסתתר בתוך מבנה בית הבאר בנתניה. מדובר בעולם שלם של חזרה בזמן.

המוזיאון נמצא בתוך מבנה בשימור ברח' סוקולוב 17 נתניה, ופתוח למבקרים בימים ראשון-רביעי בין השעות 08:30-14:00. בעלות של 10 שקלים לאדם.

ביום שבת במסגרת מיזם "שבת ישראלית" המוזיאון פותח את שעריו למבקרים בשילוב משחקים המתאימים לילדים. ללא עלות ובמתכונת שבת, כל שעה עגולה החל מהשעה 10:00 בבוקר. יש להירשם מראש בכתובת: www.tickchak.co.il/16248

כמו כן הזמנת סיורים מודרכים לקבוצות גדולות (מעל 20 איש) תתאפשר גם מעבר לימים ושעות הפעילות. זאת בתיאום מראש בלבד בטל' 09-8329940.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן