מתנה לחג: נתניה ניצחה את רעננה בתוספת הזמן

1
92
אריאל הרוש. צילום ניר אנשר

מכבי נתניה ניצחה במוצ"ש את הפועל רעננה לאחר שלארי קאיודה הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-93 והעניק שלוש נקודות יקרות מפז.

מכבי נתניה אירחה את הפועל רעננה באצטדיון היהלום למשחק במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל. בעקבות הניצחון טיפסה נתניה מהמקום השמיני בטבלה, למקום השביעי על חשבונה של רעננה. חניכיו של רוני לוי הגיעו למפגש עם רעננה נינוחים אחרי שאלו ניצחו במחזור הקודם את הפועל פתח תקווה 3-1. לא פחות מאלף צופים הגיעו במזג האוויר האפרורי לצפות במפגש בין שתי הקבוצות שהתברר כמרתק במיוחד.

הדקות הראשונות במשחק היו שקולות מצד שתי הקבוצות והנעת הכדור התנהלה ברובה במרכז המגרש, כאשר הן הצהובים והן האדומים לא הגיעו למצבים המאיימים על השער. בדקה ה-17 כדור קרן שנבעט על ידי ערן לוי, הגיע לרגלו של עומר פרץ שידע לנצל זאת ולהפוך זאת לשער יתרון לטובת הצהובים. המחצית השנייה נפתחה בלחץ טוב של האורחים., כדור חופשי של יניב לביא בדקה ה-54, מצא את ראשו של צ'אם ממאדו שנגח הישר לרשת של אריאל הרוש וקבע שוויון.

בדקה ה-76 יניב לביא הכשיל את לארי קאיודה שפרץ באגף השמאלי, עמית אלנקווה, שופט המשחק, לא חשב פעמיים ושלף כרטיס צהוב שני והותיר את רעננה ב- 10 שחקנים. נתניה לא ידעה לנצל את היתרון המספרי בדקות הנותרות של המשחק ונראה היה כי המשחק ייחתם בתוצאת תיקו. ההפתעה אם כן, הגיעה מצידו של לארי קאיודה שהבקיע את שער הניצחון בדקה ה-93, עמוק בתוך תוספת הזמן, אחרי שכדור קרן שהגביה דיא סבע, פגש את ראשו של קאיודה שנותר חופשי בתיבת החמש ונגח פנימה. רוני לוי וחניכיו ירדו מהמגרש עם שלוש נקודות יקרות וטיפוס למקום השביעי בטבלה.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן