מתחם עסקים ובילוי נוסף יוקם באזור התעשייה

0
367
מתחם עסקים ובילוי. הדמיה משרד טיבה אדריכלים

נתניה ממשיכה למשוך אליה יזמים ועסקים – בימים אלו החלה חברת שפונדר את פדלון, בעבודות בניית/הקמת , קומפלקס משרדים חדש ומפואר, השוכן ברחוב המלאכה באזור התעשייה ספיר, בשטח שישתרע על כ- 20,000 מ"ר.

המתחם יכלול חניון תת קרקעי, קומת מסחר ו-5 קומות משרדים. קומות המשרדים מחולקות למגוון רחב של גדלים, וזאת מתוך רצון לפנות למגוון ותמהיל רחב של רוכשים, לרבות מסקטור המקצועות החופשיים. קומת הקרקע של המתחם, תכלול מתחם בילויים של מסעדות ובתי קפה, מהמובילים בארץ, בעיצוב מודרני לרווחת עובדי מתחם פארק התעסוקה.

רועי פדלון , יזם הפרויקט, הסביר, כי הפרויקט תוכנן בקפידה רבה, תוך דגש על עיצוב אדריכלי ייחודי, מודרני ומפואר. עוד הסביר כי כחלק מאסטרטגיית הליכי הייזום, ראתה החברה בעיר נתניה בכלל, ואזור התעשייה החדש בפרט, כיעד נדל"ן אטרקטיבי, וזאת בשל שני היבטים עיקריים, היבט תחבורתי – מאחר והעיר נתניה חולשת על שני צירי תנועה מרכזיים, כביש 4 וכביש 2, כמו כן, קיימת הנגשה שוטפת של גורמי תחבורה ציבוריים לרבות רכבת ישראל שאף הקימה עם עיריית נתניה תחנת רכבת באזור התעשייה ספיר במרכז של כמה מאות מטרים מהפרויקט לרווחת העובדים ובאי המתחם. היבט נוסף, ציין פדלון, הוא מדיניות עיריית נתניה והעומדת בראשה בעידוד התעסוקה – מדיניות המוטמעת ע"י מינהל תעשיות ועסקים והגופים המקצועיים בעירייה.

קומפלקס המשרדים החדש, יתווסף למבנים רבים שנפתחו השנה באזור תעשייה, לרבות מתחם סוהו בסמוך לאיקאה, ופרויקטים נוספים בבנייה והקמה.

נמסר, כי צפי סיום מבנה הפרויקט – נובמבר 2019.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן