משרד הפנים: אושרה תוכנית מתאר ארצית להגנה על מצוקי החוף לאורך הים התיכון

2
359
טיילת נתניה 1. צילום באדיבות דוברת עיריית נתניה
טיילת נתניה 1. צילום באדיבות דוברת עיריית נתניה

התכנית אותה יזם וקידם השר ארדן תאפשר לבצע מגוון רחב של פעולות להגנה ולשימור המצוק החופי בישראל בכלל ובנתניה בפרט ; תוקם חברה ממשלתית שתפעל ליישום ולביצוע ההחלטות

המועצה הארצית אישרה, בשבוע שעבר, את תכנית המתאר הארצית להגנה על מצוקי החופי שלאורך הים התיכון. זאת בהתאם להחלטות הממשלה מהשנים 2010 ו-2011 – החלטות אותן הביא לאישור השר גלעד ארדן בהיותו השר להגנת הסביבה.

השר ארדן פעל לתקצוב התכנית בהיקף של כחצי מיליארד שקלים ולהקמת החברה הממשלתית "החברה למצוקי הים התיכון", שתפעל ליישום וביצוע ההחלטות.
.
ממשרד הפנים נמסר, כי אישור תכנית המתאר הארצית להגנה על המצוק החופי, תאפשר ביצוע מכלול פעולות לחיזוק המצוק-לאורך חופי ישראל, מהדרום ועד לחדרה בצפון, תוך מתן דגש על חופים עירוניים הומים, המרכזים תנועה רבה של מתרחצים כמו: באשקלון, נתניה והרצליה.

שר הפנים, גלעד ארדן ציין, כי ״התכנית שאושרה חשובה וקריטית להבטחת בטחונו של הציבור הרחב הפוקד את חופי הים. ההחלטה תסייע לרשויות המקומיות לנקוט בצעדים הדרושים לשמירה על ביטחונם של באי החוף ולשמור על אחד ממשאבי הטבע היפים של מדינת ישראל״.

לדברי השר ארדן, אישור התכנית מהווה דוגמה לפעולה ממשלתית כוללת, אשר תאפשר לרשויות המקומיות לנקוט בצעדים המתחייבים תוך הסרת החסמים התכנוניים שבדרך. התכנית תועבר כעת לאישור הממשלה.

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן