משטרת נתניה בהיערכות מיוחדת לקיץ

0
654
משטרת נתניה. צילום נתניה און ליין
משטרת נתניה. צילום נתניה און ליין

ימי החופש הגדול והחגים גוררים איתם ריבוי אירועים פלילים וריבוי התמודדויות של המשטרה עם תלונות וקריאות לאירועים בשטח. מנתוני קיץ וחגים בנתניה לשנת 2016 עולה, כי מספר האירועים עולה לקראת סוף השבוע ובאופן משמעותי בימי חמישי בערב. השעות בהן מספר האירועים הפלילים בשיא הוא בין 19:00 ל-חצות' כאשר בממוצע בימי חמישי בשעה 23:00 היו 354 אירועים לעומת כ-100 פחות בשאר ימות השבוע. בעקבות ריבוי האירועים בימי חמישי בימות הקיץ והחגים, תגברה משטרת נתניה את הכוחות בשעות הערב, מהשעה 19:00.

ליאת יוסף, סמלת מבצעים במשטרת נתניה, סיפרה, כי במסגרת ההתמודדויות של המשטרה, מתמודדים השוטרים בנתניה עם אירועים המיוחדים ואופייניים לימים אלה. עם תחילת החופש הגדול יוצאים בני נוער, בעיקר בסופי שבוע לגנים ציבורים, משתתפים במסיבות, אירועי קריוקי ואף שוטפים את חופי הרחצה ומקומות הבילוי באזורי התעשיה.

עם יציאת בני הנוער לבילויים מתמודדים שוטרי משטרת נתניה, בעיקר בימי חמישי, בערב עם בני נוער רבים שצורכים אלכוהול ואף סמים. מוקדי החיכוך עם בני נוער כפי שחולקו על ידי המשטרה הם – חופי סירונית, רחוב שטמפפר, שלולית החורף, חוף פולג, חורשת הסרג'נטים, חורשת חפציבה ושכונת סלע. יוסף סיפרה: "אנחנו עוסקים הרבה במניעה, עורכים חיפושים על פי מידע מודיעיני, מצליחים לתפוס מעבדות סמים ופיצוציות שמוכרות אלכוהול. בימי חמישי הלילה הפעילות גוברת, מספר האירועים גדל ולכן תגברנו את הכוחות. בנוסף לקראת ערכנו תדרוך לכל בעלי הפאבים, בכל הנוגע למכירת אלכוהול, אבטחה וקטטות".

לעניין אירועים מתחת לכיפת השמיים סיפרה יוסף, שוטרת מצטיינת במשטרת נתניה, הפועלת גם למען הקהילה, כי ספציפית לאירועים תחת כיפת השמיים: "המשטרה יצרה גורמים ממתנים, כמו סיירות הורים וגורמי עיר ללא אלימות. הם פועלים כמעט בכל אירוע . אנחנו מפעילים אותם על מנת שיגיעו לאזור האירוע לפני שמגיעה ניידת".

בנוסף פועלת המשטרה מול הרשויות, בהם אגף הפיקוח והרווחה בעיריית נתניה, מנהלי מתנ"סים ומנהל החופים. גם חופי הים מקבלים דגש בימי הקיץ והחגים במשטרת נתניה. מדי יום מתקיימים סיורים של מש"ק חוף ים ופקחים. בסופי שבוע מתוגברים החופים כשהדגש הוא חוף פולג, שם יש ריבוי אירועים. בנוסף השיטור הימי פועל נגד אופנועי ים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן