לניאדו: נפתחה מרפאת כירורגיית ילדים

1
564
לניאדו נתניה
בית חולים לניאדו. צילום דוברות בית החולים

מערך המכונים ומרפאות החוץ בבית חולים לניאדו מתרחב, מרפאת כירורגיית ילדים נפתחה והיא מצטרפת לכ-50 המכונים והמרפאות הקיימים. ד"ר אשר פרסמן, מנהל המחלקה לכירורגיה ילדים בבי"ח העמק יעמוד בראש מרפאת כירורגיית ילדים ויעניק ייעוץ במגוון תחומים, ביניהם, בקע מפשעתי, אשכים טמירים, בקע טבורי, חסימות מעיים, עצירות כרונית, דלקת תוספתן, מחלות פי טבעת,  מומים מולדים אצל פגים ועוד.

ד"ר אשר פרסמן הינו כירורג ילדים בעל ניסיון ומוניטין רב. ד"ר פרסמן בוגר לימוד רפואה בטכניון, עם התמחות  בכירורגיית ילדים בבית החולים העמק והשתלמות בכירורגיית ילדים בבי"ח baragwanath ביוהנסבורג –  בית חולים המשרת אוכלוסיה של מליוני אנשים. בנוסף כיהן ד"ר פרסמן כסגן מנהלת בי"ח העמק ועמד בראש המחלקה להערכת טכנולוגיות רפואיות בשירותי בריאות כללית.

ד"ר פרסמן מכיר היטב את הפעילות בלניאדו, בעקבות שיתוף הפעולה המרשים שהוא מקיים כבר מספר שנים עם צוות הפגייה בלניאדו בתחום הניתוחים למומים מולדים.

עם כניסתו לתפקיד אמר ד"ר פרסמן, כי "החלטתי להגיע באופן קבוע ללניאדו לייעוץ ולניתוחים בעקבות ההיכרות שלי עם הצוות. הצוות בלניאדו מרשים ביכולות המקצועיות שלו ובמסירות והאנושיות שהוא מפגין כלפי המטופלים והמטופלות". נדב חן, מנכ"ל לניאדו, הוסיף כי "מערך המכונים ומרפאות החוץ בלניאדו הוא מהטובים בארץ, רק לאחרונה התפרסם דו"ח של משרד הבריאות אשר מעיד על שביעות רצון המטופלים במערך. אני מאחל לד"ר פרסמן הצלחה רבה ובטוח כי תושבי נתניה והשרון מרוויחים נגישות של רופא מהשורה הראשונה"

לעוד חדשות בנתניה ובאזור: 

מלגות כספיות הוענקו ל-58 ספורטאים מצטיינים

תיכוניסט מנתניה פיתח מערכת היברידית להארכת זמן סוללת הנייד

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן