מרגיז: גל התפרצויות על בסיס יומי בחניון המזרחי של תחנת רכבת נתניה

0
170
אחד מתוך שמונה רכבים שחנו בסוף השבוע בחניון רכבת נתניה. צילום באדיבות אלישבע

 

בכל שבוע, כך עולה מנתונים שהגיעו לידי נתניה און ליין – ksn, נפרצות לפחות עשר מכוניות, מרביתן באמצעות ניפוץ זגוגיות, בחניון המזרחי של תחנת הרכבת בנתניה. מרבית המקרים קורים בשעות הלילה המאוחרות, כשאין תנועת רכבות. עוד מעלה הבדיקה, כי בחניון עצמו, חניון שנבנה על-ידי עיריית נתניה לנוחיות משתמשי הרכבת, אין מצלמות מעקב עירוניות ובלילות, בניגוד לימים, אין כלל שומר.

ביום ראשון, כשהגיעה אלישבע (שם מלא שמור במערכת), בשעה 05:30 בבוקר לחניון תחנת הרכבת, היא נחרדה. לא פחות משמונה רכבים, עם זגוגיות שבורות, היא ראתה. "זה פשוט מצב בלתי-נסבל, בו אני נתקלת כמעט מדי יום ביומו. אני לא מבינה למה אנו משלמים היטל שמירה ובכל פעם שאנו מתלוננים המשטרה שולחת אותנו לעירייה, בעירייה שולחים אותנו לרכבת וברכבת מחזירים אותנו למשטרה. זו לא בעיה חדשה, ואולי אם נתניה און ליין יתערב, מישהו יתעשת וייקח אחריות".

מעיריית נתניה נמסר לנתניה און ליין – ksn, כי "בעקבות ריבוי המקרים הנחתה העירייה את השיטור העירוני להיערך ולבצע פעילות אכיפה בנושא".

מרכבת ישראל נמסר בתגובה לנתניה און ליין – ksn, כי "החניות המזרחי נמצא באחריות עיריית נתניה. רכבת ישראל התריעה בפני המשטרה על הפריצות וכל הידוע, המשטרה אף ביצעה תצפיות לתקופה מסוימת".

דובר מרחב שרון במשטרת ישראל, זיוון פריידן, מסר בתגובה, כי "שוטרי תחנת נתניה פועלים נמרצות במאבק בפשיעה, ורק לאחרונה נעצרו מספר חשודים בחשד להתפרצויות לכלי רכב במקום".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן