מצדיעים למתנדבות הפורשות: חנה פאר ויפה ברינדט

0
454
יפה ברינדט, חנה פאר, מרדכי הר, שי
שי"ל מצדיעה למתנדבים: יפה ברינדט, חנה פאר ומרדכי הר

באירוע חגיגי ומרגש נפרדו השבוע מתנדבי שי"ל (שירות ייעוץ לאזרח – נתניה) ממתנדבות ותיקות ומסורות, וחגגו יום הולדת למתנדב יקר. צוות מתנדבי שי"ל  מונה 40 מתנדבים המסייעים לתושבים במסגרת שירות יעוץ לאזרח, מתוך אמונה כי  מיצוי זכויות האזרח תורם ומשפר את איכות החיים של הפרט והקהילה.

במפגש החגיגי נפרדו המתנדבים וצוות המחלקה להתנדבות מהמתנדבות הוותיקות: יפה ברינדט וחנה פאר שהגיעו לאירוע יחד עם בני משפחותיהם.

המתנדבת הראשונה היא יפה ברינדט (94). מעיריית נתניה ידעו לספר כי יפה היא מראשוני המתנדבים במחלקה להתנדבות בעיר. היא התנדבה מעל 30 שנה בשי"ל,  ייעצה וסייעה לתושבים בתחומים רבים ומגוונים. גם בשנים האחרונות, למרות גילה המתקדם, לא ויתרה יפה ברינדט על ההתנדבות והמשיכה להגיע ביום הקבוע לקבל את הפונים בחום, באמפטיה רבה, בחיוך והכלה ובהקשבה. יפה, כמתנדבת ותיקה ובעיקר מנוסה, קיבלה את הבאים ודאגה להפנותם לערוצים המתאימים.

המתנדבת השנייה היא העיתונאית לשעבר, חנה פאר, המתנדבת מזה 20 שנה יחד עם בעלה במסגרות שונות בקהילה. חנה היא אמה של ורד סויד, ששימשה בעברה כממלאת מקום ראש עיריית נתניה בפועל וכן כיועצת ראש הממשלה למעמד האישה.

חנה פאר מתנדבת "בנשות הדסה", משמשת בהתנדבות כשופטת במועצה לישראל יפה.  ברצינות, במקצועיות ובמסירות, ייעצה לאזרחים בשי"ל, כתבה וניסחה פניות ומכתבים, ברהיטות האופיינית לה, עבור הפונים ואף הצליחה לסייע להם בפתרון בעיות מורכבות. חנה פאר זכתה בעבר באות ראש העיר למתנדבת מצטיינת,  וכן באות יקיר העיר על פועלה הרב למען הקהילה.

בתום טקס הפרידה הרשמי חגגו המתנדבים יום הולדת 90 למתנדב מרדכי הר, שחגג יום הולדת 90. מרדכי הר ניהל במשך שנים ארוכות את משרד החקלאות בחדרה, ואף שימש נציג המשרד  בלונדון באנגליה במשך מספר שנים. מרדכי ממשיך להתנדב אחת לשבוע בשי"ל ומסייע לפונים הרבים בסבך הבירוקרטיה.

את המתנדבים בירכה קלרה חן, מנהלת אגף רווחה אזורי. אתי יוזף, מנהלת מחלקת ההתנדבות ושי"ל, אמרה במהלך המפגש, כי "התכנסנו יחד באירוע המרגש לציין סיום תקופת ההתנדבות של חברותינו וחגיגת יום ההולדת 90 לחבר ותיק ולומר להם תודה על תרומתם החשובה מאין כמוה לשי"ל. יפה ברינדט, חנה פאר מרדכי הר, הם הוכחה לכך שההתנדבות משפרת את בריאות הגוף והנפש".

חדשות נתניה – כתבות נוספות: 

הצעה לבילוי משפחתי: נתניה מציגה טבע עירוני

נתניה מבשלת לשבת: קדרת עוף וזיתים

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן