מעורבות קהילתית בקידום הבריאות

0
334
מעורבות קהילתית לקידום הבריאות, אודי וסטייסי רקאנטי. צילום דוברות מחוז שרון שומרון של הכללית

השבוע סייר הפילנטרופ אודי רקנאטי יחד עם רעייתו סטייסי במרפאות קופת חולים הכללית במחוז שרון שומרון. את בני הזוג רקנאטי לוותה במהלך סיורם, ציפי שדה, מנהלת מחוז שרון שומרון של הכללית. למערכת נתניה און ליין נודע, כי הסיור התקיים במסגרת מעורבות קהילתית בתחום קידום הבריאות.

שדה הציגה בפני האורחים את הפעילות של קופת החולים הכללית בערים המרכזיות ואת תחום קידם בריאות בקהילה. במסגרת הסיור ביקרו בני הזוג והצוות הניהולי שלהם במרכז בריאות האישה בנתניה וביקור במרכז לרפואה יועצת (אום חאלד).

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר, כי הזוג רקנאטי והצוות התרשמו רבות מהפעילות בקהילה והדגישו כי נושא הרפואה בקהילה מעניין חשוב מעין כמוהו.

אודי רקנאטי מסר בתום הסיור: "שמחתי להכיר את הפעילות של כללית במחוז שרון שומרון והסיור הדגיש בפני את החשיבות של השקעה ברפואה בקהילה. אין ספק כי דגש רב יותר על רפואה מונעת וטיפול נכון בקהילה הוא המפתח למניעת תחלואה, שבסופו של דבר מאפשר טיפול קרוב לבית, ללא צורך בפניה לבית חולים. אני שמח על הקשר החם עם הנהלת מחוז שרון שומרון של כללית. יחד אנו בונים תוכנית ארוכת טווח של שיתוף פעולה הדדי."

ציפי שדה, מנהלת מחוז שרון שומרון של כללית, ציינה כי "המפגש עם אודי וסטייסי רקנאטי ועם הצוות הניהולי שלהם היה פורה וחיובי מאוד. יש לנו בכללית פעילות רבה של רפואה איכותית בקהילה ואנו גאים על השגי המחוז. אנו מודים על ההזדמנות להציג את פעילות המחוז ואני בטוחה כי יחד נוכל לקדם תחומים רבים, שמטרתם שיפור וקידום בריאות הציבור."

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן