לאלי אספוסיטו: מלאכית בשמי תל אביב

0
277
לאלי אספוזיטו lali esposito - נתניה און ליין - נתניה
מתרגשת מהביקור בישראל. לאלי אספוזיטו בראיון לנתניה און ליין

לאלי (מריאנה) אספוסיטו, מהכוכבות הבולטות באמריקה הלטינית של ימים אלה, נחתה בארץ לביקור של שבוע בארץ הקודש. במהלכו חגגה את ליל הסדר ושרה מה נשתנה. את הביקור בארץ, בין טיול לטיול, תחתום לאלי בסיבוב ההופעות שלה "לרקוד" מעל במת היכל מנורה מבטחים. מול עשרות אלפי מעריצים תוצרת כחול לבן בשתי הופעות שנקבעו מראש.

עבור לאלי, הידועה בחיבתה לישראל, זהו ביקורה השמיני בארץ, שהגיע אחרי שנים של ציפייה מצדם של המעריצים. על-פי התכנית המקורית לא הייתה אמורה לאלי להופיע בישראל בסבב הבינלאומי הנוכחי. אולם, בחברת דורי מדיה, החליטו, שלא לאכזב את המעריצים מישראל. הם שיבצו שתי הופעות והמון אנרגיות חיוביות

בניגוד לפעמים קודמות, בהן ביקרה בישראל כוכבת "אספרנסה", "כמעט מלאכים" ואפילו "קטנטנות", הפעם הגיעה לאלי למופע יחיד. עם חומריים מקוריים משלה ולא רק כחלק מלהקה או טלנובלה.

בניגוד לפעמים קודמות, בהן ביקרה בישראל כוכבת "אספרנסה", "כמעט מלאכים" ואפילו "קטנטנות", הפעם הגיעה לאלי אספוסיטו למופע יחיד.

Abilartour סיבוב ההופעות של אספוסיטו זכה לשבחים במקומות רבים בעולם. אספוסיטו, שכבר חוותה את היסטריית המעריצים הישראלים בעבר, קיבלה ביום שלישי האחרון תזכורת ראויה. תזכורת לאהבה שיש לקהל המקומי בשבילה. בהגיעה למלון דן בתל אביב ציפתה לה קבלת פנים מרשימה. למעלה מ-300 מעריצות אשר הגיעו מכל רחבי הארץ, חיכו לאספוסיטו בכניסה למלון עם המצלמות, הצעקות ושאר ירקות, העיקר לראות את הכוכבת ואם יתמזל מזלן גם לזכות גם בסלפי.

לאלי אספוזיטו טוהר חלפון
סלפי למזכרת. לאלי אספוזיטו וכתבת נתניה און ליין טוהר חלפון

ביום רביעי האחרון, כחלק ממערך יחסי הציבור טרום הופעה, פגשה לאלי אנשי תקשורת רבים לראיונות לקראת המופע בתחילת השבוע. בראיון לכתבת נתניה און ליין- נתניה, טוהר חלפון, סיפרה לאלי, בין היתר, על האהבה המיוחדת שלה לישראל. גם על התרגשות לקראת ההופעה מול הקהל המקומי.

בכל הזדמנות את מספרת על אהבתך לישראל ולקהל שלך כאן. למה לקח לך הרבה זמן לחזור?
"לקח לי הרבה זמן?", היא עונה ובקולה צליל הפתעה. "אני באמת מאוד אוהבת את ישראל ותמיד שמחה לחזור לפה. רק שאני עובדת המון והזמן לא מספיק. בפעמים הקודמות שלי הגעתי בהרכבים שונים ולא לבד. הפעם אני פה, עם המופע הפרטי שלי. יותר מזה, רציתי לחתום את סיבוב ההופעות שלי דווקא בישראל. במקום שאני כל-כך אוהבת".

ההופעות יתקיימו מחר, יום ראשון ה24.5. למחרת יום שני 25.4 בשעה 19:30 היכל מנורה מבטחים. לאלה שעוד לא דאגו לעצם ורכשו כרטיס, נותרו כרטיסים בודדים באתר "לאן"

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן