מכבי נתניה ועידן אוסידון

1
166
יו
יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון. צילום מתוך הפייסבוק

 

 

לא מעט אוהדים הרימו גבה עם הצנחתו של דורון אוסידון, היו"ר החדש של מכבי נתניה – זאת במסגרת שורת צעדים שהובילה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר. חודש לאחר כניסתו לתפקיד, קצת אחרי שנבנתה קבוצה ראויה (לפחות על-פי תוצאות משחקי ההכנה) וההתמודדות הנכונה עם חובות הקבוצה, נדמה כי גם אוסידון יכול לדבר על עתיד ורוד כשחרב הפירוק מתרחקת לה אט-אט. "אני פועל בהתאם להנחיות התפקיד שקיבלתי", הסביר אוסידון לספורט נתניה און ליין – ksn את כל התורה על רגל אחת: "עבודה נכונה, עם תקציב שפוי, תורמים רבים ובעתיד גם רוכש עתידי". ביום רביעי התקבלה, גם, זריקת העידוד לה ייחלו רבים: חברי מועצת העיר נתניה אישרו מתן ערבות בסך של כ-7.5 מיליון שקלים למכבי נתניה. באמצעות הערבות, תוכל מכבי נתניה לשלם את חובותיה המצטברים, ובמקביל להגדיל סיכוייה לאיתור רוכש עתידי.

איך נוצר הקשר בינך לבין מרים פיירברג, שבפועל הוביל למינוי שלך כיושב ראש מכבי נתניה?

"הכרנו לפני מספר שנים. התרשמתי ממנה שמדובר בראש עיר מופלאה ומעורה היטב בעיר. מאוד אהבתי את העבודה שלה. ברגע שהיא הציעה לי את התפקיד, שמחתי מאוד לשתף פעולה בכדי לעזור למכבי נתניה בשיקום הקבוצה – לאחר העונה מלאת הטלטלות שעברה מכבי בשנה שעברה. אני שמח שהיום אנחנו בדרך הנכונה לעשות זאת".

השבוע חתמו שני הזרים החדשים שהגיעו לקבוצה. האם הסגל סגור או שיגיע חלוץ מפליטי מכבי חיפה?

"זהו הסגל הסופי כרגע מבחינתנו, על-פי התקציב שהעמדנו לקבוצה. אם נצטרך לבצע שינויים, אז רק בינואר נתחזק".

האם, ברמה המקצועית, שלומי דורה ואתה הצבתם מטרות ויעדים?

"הכי חשוב מבחינתנו זה לשחק כדורגל יפה, שהקהל הגדול של מכבי נתניה ייהנה. אני מאמין, שזה גם יביא את התוצאות למגרש. כמובן, שזה מוקדם עדיין להציב יעד כל-כך רחוק כשהליגה עדיין לא החלה – אבל הכי חשוב זה כמובן לא להסתבך במאבקי הירידה".

האם ניתן לומר שנפתרה בעיית החובות, הקבוצה תעבור בבקרה ומכבי נתניה יצאה לדרך חדשה?

"בזכותם של ראש העיר מרים פירברג, חבר המועצה ויוסי דורון ומנכ"ל העירייה אבי בן חמו שעשו לילות כימים שהדברים הסתדרו, ניתן לומר שאנחנו ממש בישורת האחרונה במהלכים לסגירת  כל הקצוות. אני מאמין שזה יקרה ממש בקרוב. אסור לשכוח, שהרבה מאוד אנשי עסקים יקרים נרתמו למשימה ולא מפסיקים לעזור לנו – ממש כמו האוהדים הנפלאים שתומכים בקבוצה בצורה מופלאה".

אגב, אוהדים, כמה מנויים נמכרו עד כה ומה היעד שייחשב הצלחה בשבילך?

"אני מרוצה מאוד מקצב המכירה שכבר עומד על מעל 2000 מנויים. אם נגיע לאזור 3,000 המנויים זה יהיה הישג – לאור מה שמכבי נתניה עברה. אני מעריך שתוצאות טובות וכדורגל מהנה, יגרום להמון אוהדים לרכוש מנוי ולבוא לראות את הקבוצה. מכאן אני קורא לאוהדים שעדיין לא רכשו מנוי, שלא להיות 'סאסי'".

ניהלת מועדון גדול כהפועל תל אביב, איך אתה מתרשם מהעבודה עד כה במכבי נתניה?

"גם מכבי נתניה זה מועדון גדול ומפואר. נקודה! אני גאה להיות חלק ממנו ולמרות הקשיים שאנחנו מתמודדים איתם, אני נהנה מכל רגע מחדוות העשייה. האווירה חמה ומשפחתית וכולם כאן, בין אם שחקנים, מאמנים, הנהלה ועובדים מלוכדים".

לכמה שנים הגעת למכבי נתניה והאם התכנון כולל פעולות ייצוב לטווח ארוך?

"הרצון שלי זה להישאר כמה שיותר שנים במכבי נתניה, כמו שאמרתי לך, אני מאוד נהנה ומסופק כאן. אני חושב שיש עוד הרבה מה לעשות כדי לעזור לנתניה לחזור ולהפוך למועדון מוביל בכדורגל הישראלי. זה מתחיל, כמובן, עם עבודה נכונה בנוער.  זה הדבר הכי חשוב בכל קבוצת כדורגל. זהו סוד ההצלחה במועדון בריא. יחד עם בני לם וכל אנשי הסגל שלו, אני מאמין שנעשה זאת בשנים הקרובות".

לסיום, מה לאחל לך לעונה הקרובה?

"ליהנות מכדורגל טוב ותוסס, ליהנות מתקציב שפוי (דבר שנעשה על-ידי רואה החשבון, זוהר נוימרק, בהתנדבות) והצעדת מכבי נתניה בשנים הקרובות, בחזרה, למקומה הטבעי, לצמרת".

 אהבתם? מוזמנים להגיב ולשתף. רוצים לקרוא עוד, בקרו אותנו בפורטל נתניה און ליין – נתניה

תגובה 1

  1. דורון אוסידון מה זה התגובה לעבודה נכונה עם הנוער?אתה שפוי?תמיד היה נוער טוב אבל כל מאמן בא עם הסוכנים שלו ולא משנה מה הרמה של השחקן אבל אתם תשלחו אותו מכאן, הכל מכור מראש,וגם המאמן הנוכחי אותו דבר ואתה/ם לא שונים מקודמיכם.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן