מישהו הזמין אמבולנס?

0
151
מפגש מרגש. מתנדבי ועובדי מד"א נתניה לדורותיהם. צילום אסף ברזינגר

הם תמיד דרוכים, בכל זאת, מדובר בהצלת חיים. לעיתים נשארים עד השעות הקטנות של הלילה, לא פעם לוקחים את העבודה הביתה ונשארים איתה, לצערם, לאורך זמן. אנחנו מפנים להם את הדרך על הכביש למשמע הסירנות ומביטים בהם בעיניים סקרניות ועצובות כשהם חולפים על פנינו. השבוע, הם התאחדו בכנס מרגש.

כ-300 עובדים ומתנדבים מהעבר ומההווה הגיעו מכל קצוות הארץ אל תחנת מד"א נתניה-מוקד השרון לשם מפגש שבמרכזו עמדו הרבה סיפורים, חיבוקים וצחוקים. לאחר החלק הפורמאלי, שכלל נאומים מפי מנהל אזור השרון, יוסי רוקח, סגן ומ"מ ראש עיריית נתניה, אלי דלל וחברת מועצת העיר שירי חגואל-סיידון, התפנו החברים לשיחות אישיות והצגת תכלית מעניינת שהזכירה, למי שבמקרה שכח, מהלך החייאה.

נסכם בכמה מילים יפות של שלומי פילו, מתנדב שהגה את הרעיון והרים את הפקת הערב יחד עם אדיטה פורת וליאת סמדג'ה: "עבדנו מאד קשה בכדי שזה יצליח, גייסנו תרומות מאנשים והנה זה קרה. היה כיף ומרגש, הגיעו אנשים שלא ראיתי בערך עשרים שנה- מהצפון הרחוק, תל-אביב ואפילו מגבול עזה. כולם התנדבו בתחנה בעבר… החומר האנושי שהתאסף באירוע הזה ללא ספק עשה את ההבדל הלא כל-כך דק ביצירת האווירה לחוויה שונה ומיוחדת בתחנה שלנו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן