מחזירים אהבה – מעניקים אהבה לגיל השלישי

0
111
מפגש בין הדורות בעמותת מטב. צילום באדיבות עמותת מטב

הפרויקט השנתי של עמותת "מטב" נועד לקדם את מעמדם של המבוגרים בחברה ולעודד פעילות בין הדורות. הפרויקט – מחזירים אהבה יכלול שלל אירועים שיתקיימו במהלך חודש נובמבר ויום שיא ב-28 בחודש.

עמותת "מטב" עוסקת במתן ובפיתוח שירותים לבני הגיל השלישי. העמותה יזמה זו השנה השניה את פרויקט– "מחזירים אהבה" – הפרויקט השנתי, שהוא שיתוף פעולה עם עיתון מעריב. הפרויקט יכלול שלל אירועים, אשר יפגישו בין הקשישים לצעירים – מפעילות עם גני ילדים, בני נוער, דרך אירועים עם חיילי צה"ל ועד למפגשים עם חברי כנסת ונציגי ציבור.

מעמותת מטב נמסר, כי פרויקט "מחזירים אהבה" נולד על מנת לקדם את מעמדם של בני הדור המבוגר בחברה הישראלית ולעידוד פעילות בין-דורית. ביום השיא של הפרויקט, ה-28 בנובמבר, קוראים בעמותת מטב לציבור לקחת חלק בעשייה ולבקר אדם מבוגר הקרוב לליבו, שכן קרוב, דוד אהוב או מורה מיתולוגית מבית הספר היסודי.

מנכ"ל מטב, ליאור שטרסברג, מסר: "אנחנו קוראים לבתי ספר, תנועות נוער, חברות עסקיות וגופים שונים באזור, להירתם לפרויקט וליזום פעילות מקומית ואזורית משותפת של קשישים וצעירים וכן ברמה האישית מכל אחד להקדיש זמן ב- 28.11 לטובת המבוגרים שבחברה. מטרת הפרויקט לקדם ולעודד פעילות וקשר בין דורי מתוך ראייה שהן לצעירים והן לקשישים יש מה לתת, לתרום ולהיתרם".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן