מחאת הסרדינים: שנת הלימודים לא תפתח

0
87

פחות מחודש לפני פתיחת שנת הלימודים ומחאת הסרדינים עולה מדרגה. ארגוני ההורים ומרכז השלטון המקומי הודיעו ביום שני בבוקר על השבתת שנת הלימודים, אם לא ימצא פתרון לבעיית הצפיפות בכיתות.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה במרכז השלטון המקומי הודיעו נציגי ההורים והשלטון המקומי על דרישותיהם – הקצאת 600 מיליון שקלים לטיפול בצפיפות בכיתות, סל תקציבי שיגדיר מה מגיע לכל תלמיד בארץ ולמנוע את הקיצוץ המתוכנן בתקציבי החינוך. לטענתם הקיצוץ אותו מתכנן האוצר, יהווה מכת מוות לחינוך ויוביל לצמצום כיתות והוספת תלמידים לכיתות.

נתניה שהיתה בין המובילות במאבק מחאת הסרדינים, תצטרף, ככל הנראה, להשבתת הלימודים ב-1 בספטמבר. יו"ר ועד ההורים העירוני, סמדר סגל, מסרה לנתניה און ליין – ksn, כי "קיימת צפיפות בלתי נסבלת בכיתות. ישנם בתי ספר שהכיתות ממש קטנות וישנם בתי ספר שהכיתות מלאות. 32 תלמידים בכיתה זה לא בשמיים ושלא יגידו לנו שאין מבנים. אשמח לקבל 32 תלמידים היכן שיש מבנים, נתחיל בבנייה, מה שנותן פתרון ל-90 אחוז לפחות. הצפיפות לא צריכה להיות קיימת ולא צריך לחיות כל הזמן בפחד שסוגרים כיתות. בעיית הצפיפות שייכת לכל ילדי ישראל מה שמחייב אותנו לעמוד מאחורי צעד ארצי".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן