מחאת הסרדינים: הלימודים לא יושבתו בנתניה ביום שישי

1
111
סמדר סגל - נתניה יו
סמדר סגל, יו"ר ועד ההורים העירוני בנתניה. צילום: רן אליהו - נתניה און ליין

בתחילת השבוע הודיעה יו"ר ועד ההורים העירוני בנתניה, סמדר סגל, כי הלימודים בבתי הספר היסודי בנתניה יושבתו ביום שישי, אולם ביום שני השבוע, בעקבות הידברות עם ועדת החינוך של הכנסת ופתיחת ערוץ הידברות נוסף מול משרד החינוך, הוחלט על ביטול השיבושים.

הלימודים בבתי הספר היסודיים בנתניה יתקיימו כסדרם.

בהודעה שיצאה מטעם פורום ועדי ההורים היישובים נמסר, כי בישיבת ועדת החינוך, שהתקיימה ביום שני השבוע, בנושא הצפיפות בכיתות, הנחה יו"ר הוועדה, חה"כ מרגי לפרסם את מסקנות ועדת שמחון, לקיים את החלטת הממשלה משנת 2008, הקובעת תקן מירבי של 32 תלמידים בכיתה, כבר בשנת הלימודים הקרובה.

בנוסף ביקש יו"ר ועדת החינוך לעצור את השיבושים במערכת החינוך וקבע דיון המשך לעוד כחודש. פורום ההורים הארצי מסר, כי במקביל לפעולות ועדת החינוך, נפתח ערוץ הידברות מול משרד החינוך, שהודיע, כי קיימת נכונות למציאת פתרון וכבר תואמה פגישה בנושא ליום חמישי הקרוב.

לאור זאת הוחלט להשהות את השיבושים המתוכננים להמשך השבוע ואת השבתת הלימודים עד לאחר הפגישה עם משרד החינוך. נציגי ההורים הודיעו, כי לאחר הפגישה תתקיים הערכת מצב מחודשת.

תגובה 1

  1. בתוספת של כמה כיתות מדובר בנתניה האם ישנה תוכנית מסודרת?
    בכמה תוספת מורים / תקנים מדובר?
    מה סה"כ העלויות?
    האם הוגש מסמך דרישות עם כל הנתונים הללו?
    אני מקווה שהרשות המקומית תצייד את יו"ר ועד ההורים העירוני סמדר סגל בתוכניות ופירות העלויות לעניות דעתי יצוג של אחד הסגנים יהיה הכרחי ביותר.
    כדי לחסוך הוצאה של הרשות ולקבל זאת מתקציבים ממשלתיים

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן