מושפלת: מכבי נתניה הודחה מגביע המדינה

0
82
דורון אוסידון - נתניה - נתניה און ליין
דורון אוסידון צילום ניר אנשר - נתניה און ליין, נתניה

מכבי נתניה אירחה בערב שלישי את סקציה נס ציונה במסגרת מחזור ח' בגביע המלך שבסופו הודחה בבושת פנים; גוברת הקריאה הציבורית ליו"ר הקבוצה, דורון אוסידון, להתפטר.

הקבוצה המקומית שנועלת את טבלת ליגת העל בשל היכולת הירודה על כר הדשא הוכיחה הפעם מעבר לכל ספק כי נמוך מפה אי-אפשר לרדת. הקבוצה שעוברת שינויים רבים בשבועיים האחרונים כשהאחרון שבהם, פיטוריו של ראובן עטר, לא מצליחה להתגבר על המשבר בו היא נמצאת ונראה כי השינויים רק מחמירים את המצב ולא מביאים לשיפור.

לאורך כל המשחק הציגו חניכיו של גיא צרפתי משחק בינוני מינוס, ולמרות זאת נראה כי הצהובים הם אלה שקרובים יותר לזכות בכרטיס לשלב הבא – רק שהחמצות רבות של חמזה בארי, מושיקו לוגסי ואיציק כהן הובילו לתוצאה הפוכה תרתי משמע. שחקני נס ציונה צברו ביטחון לצאת קדימה ככל שעברו הדקות – עד שבתוספת הזמן היה זה יותם פונסו שנגח את הכדור עמוק לרשת של נתניה, שלח את המארחת הביתה מושפלת והעניק לקבוצתו את הכרטיס לשלב הבא.

אוהדי הקבוצה לא נרגעו מההדחה הצורמת, קיללו את הנהלת הקבוצה ובעיקר את יו"ר הקבוצה, דורון אוסידון, קראו לו להתפטר וכן קראו לשחקנים להוריד את החולצות – תוך שהם מוחאים כפיים לשחקני הקבוצה היריבה. בשלב מסוים אף ניסה קומץ אוהדים לפרוץ אל יציע הכבוד במטרה לתקוף את אוסידון.  מחאתם של האוהדים לא הסתיימה במגרש, ובתום המשחק כמה עשרות אוהדים המתינו לצאתם של השחקנים, שאלה יחד עם יו"ר הקבוצה, הוברחו דרך יציאות צדדיות. התערבותם של כוחות האבטחה, כאמור , מנעה מהאירוע להסלים.

קפטן הקבוצה הפצוע, ערן לוי, ירד בסיום המשחק לחדר ההלבשה שם גער בשחקנים: "בושה איך שאתם נראים. עבדנו קשה כדי להחזיר את הקבוצה הזו לקדמת הבמה ותורידו אותנו ליגה בקצב הזה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן