מונה סגן מנהל רפואי ללניאדו

0
632
בית חולים לניאדו - נתניה
בית חולים לניאדו - נתניה צילום באדיבות דוברות לניאדו

ד"ר אמיר וינטראוב, מנהל יחידת הIVF , מונה, בנוסף לתפקידו, לתפקיד סגן המנהל הרפואי בלניאדו.

ד"ר וינטראוב הינו בוגר בי"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים, התמחות בילוד וגינקולוגיה בבי"ח שערי-צדק ותת התמחות בתחום הפוריות באוניברסיטת טורונטו בקנדה.

ד"ר וינטראוב הינו בוגר קורס מנהלי מחלקות של ההסתדרות הרפואית בישראל, חבר האגודה הישראלית והאירופאית לפוריות ומשתתף כסוקר מדעי במספר כתבי עת בינלאומיים וקיבל מספר פרסים על עבודות מחקר שביצע ועל הצטיינות בהוראה לסטודנטים לרפואה באוניברסיטה העברית. במסגרת תפקידו כסגן המנהל הרפואי ינהל ד"ר וינטראוב את תחום האיכות, הבטיחות והסיכונים.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בלניאדו, בירך את ד"ר וינטראוב עם כניסתו לתפקיד ומסר, כי "נושאי האיכות והבטיחות הינם קריטיים בעבודה הקלינית, אין לי ספק שהידע המקצועי הרחב של ד"ר וינטראוב ונסיונו העשיר יאפשרו לו לבצע את תפקידו החדש בהצלחה רבה".

נדב חן, מנכ"ל לניאדו, ציין, כי "אנו ממשיכים לפתח ולקדם את לניאדו כגוף בעל סטנדרטים גבוהים בכל התחומים. נושאי האיכות והבטיחות הינם חלק חשוב מאד בעשייה הקלינית. אני מאחל לד"ר וינטראוב הצלחה – הצלחתו היא הצלחת הארגון כולו".

ד"ר וינטראוב מסר: "מדובר בתפקיד שטומן בחובו אחריות גדולה ובעלת משמעות חשובה למטופלים ולצוות. אין לי ספק שהניסיון והידע הארגוני שנצבר בלניאדו במהלך השנים מהווה בסיס איתן לעבודה הזו".

ד"ר אמיר וינטראוב סגן המנהל הרפואי בבית חולים לניאדו. צילום דוברות בית חולים לניאדו
ד"ר אמיר וינטראוב סגן המנהל הרפואי בבית חולים לניאדו. צילום דוברות בית חולים לניאדו

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן