חמישה טרנדים נשיים שגברים אוהבים

8
449
אופנה טרנדים נשיים שגברים אוהבים
טרנדים נשיים שגברים אוהבים

אין דבר שאני נהנית ממנו יותר מלקבל הודעות מלקוחות שלי או חברות, אשר רוצות לדעת אם שילוב הפריטים שבחרו מתאים לפגישת עבודה חשובה, לבליינד דייט או לערב רומנטי עם הבעל.

אחת השאלות הקבועות שאני שואלת כמענה להודעות היא: איך את מרגישה עם ההופעה שבחרת? כי הרי בשביל זה אנחנו מתלבשות: קודם כל בשביל עצמנו, בשביל להיות ולהציג את הגרסה הטובה ביותר שלנו. יחד עם זאת, אני לא מזלזלת בדעת הקהל, כי היא חשובה לא פחות ולו רק בשביל הביטחון העצמי שלנו.

אז נכון שלרוב נשים מתלבשות בשביל עצמן, אבל את הטור השבוע אקדיש דווקא לחמישה טרנדים נשיים שגברים אוהבים… או בשפה פשוטה, טרנדים אשר כמעט תמיד גורמים לגברים להביט קצת יותר. ועדיין, מה שחשוב הוא, שאת תרגישי נוח בביגוד שבחרת – קודם כל – עבור עצמך.

1. ג'ינסים בגזרה גבוהה. ג'ינסים אלה מדגישים את הגזרה שלך וגורמים לגוף שלך להראות מדהים. בכל פעם שתלבשי אותם, את תמשכי תשומת לב.

2. מכופתרות לגברים. גברים מתים על זה שאנחנו לובשות את החולצות שלהם בבוקר, אז כשהטרנד פרץ לפני כשנתיים והפך למשהו הנעשה לא רק בבית אלא גם ברחוב, לא היה ספק שהוא יתפוס לתקופה ארוכה…

3. חליפות מכנס מחויטות. כשבחנתי את הטרנדים השונים והצגתי אותם בפני גברים, ענה לי אחד הגברים שברגע שהוא רואה אישה עם חליפה מחויטת, היא נראית לו לא בליגה שלו. "עצם העובדה שיש לה האומץ והתעוזה ללבוש חליפה מחויטת, ככה סתם, ולהתהלך בה,,גורמת לי להתאהב בה בשנייה".

4. בגדי אימון העשויים לייקרה.. כדי לעשות סדר בדברים, אני ממש לא מדברת על טרנינג, שזה בהחלט כיפי במצבים מסוימים. אני מדברת על מכנסי טייץ מחטבים וחזיית ספורט העשויה מבד לייקרה. בארץ אנו נוהגות ללבוש זאת לאימון, אבל בעולם סגנון לבוש זה לא נועד רק לאימון עצמו – אלא גם לשופינג וגם ללאנץ' שאחרי.

5. סוודר בגזרת אוברסייז. דווקא בגלל המראה הפשוט והלא מתאמץ שלהם, מקנים הסוודרים הגדולים מראה סקסי – יחד עם זאת – גם מראה ביישני משהו ורצון לדעת מהו הסיפור אשר עומד מאחורי הנערה/ אישה שלובשת אותם. כן, זה בהחלט אחד הטרנדים שגברים אוהבים…

לכתבות ולמאמרים נוספים בתחום אופנה וכמובן סטיילינג:

זמן מגף – המגמות הבולטות לחורף 2017

אז מה הסטייל שלך?

8 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן