עו"ד אלברט טייב: מהמשטרה להתמודדות על ראשות עיריית כפר יונה

0
9708
עו
מתמודד לראשות עיריית כפר יונה, עו"ד אלברט טייב. צילום דני גולן

עו"ד אלברט טייב הודיע השבוע על התמודדותו לראשות עיריית כפר יונה. טייב, המתגורר בכפר יונה מזה כשמונה שנים, משמש בהתנדבות בתפקיד מנכ"ל העמותה להנצחת חללי הפיגוע בצומת בית ליד.

עו״ד אלברט טייב, בן 55, תושב כפר יונה, הודיע השבוע על התמודדותו לראשות עיריית כפר יונה. עו״ד טייב, יליד מושב עולש, נשוי ואב ל-3 ילדים, מתגורר בכפר יונה מזה כשמונה שנים. בהשכלתו תואר שני במשפטים באוניברסיטת בר-אילן. את לימודי המשפטים החל במסגרת שירותו במשטרת ישראל. טייב גמלאי של המשטרה, שירת במשטרת נתניה שנים רבות.

כיום משמש עו״ד טייב בהתנדבות כמנכ״ל העמותה להנצחת חללי הפיגוע בצומת בית ליד, בנוסף כיו״ר הוועדה לשימור וגיוס מתנדבים בכפר יונה – מתנדב במשמר האזרחי ובפעילויות התנדבותיות נוספות בכפר יונה.

מטרת העל של עו"ד אלברט טייב המתמודד על ראשות עיריית כפר יונה, היא הפיכתה לעיר מובילה

עם הודעתו על התמודדות לראשות עיריית כפר יונה, מסר עו״ד טייב למערכת נתניה און ליין, כי "אחרי למעלה מארבעה עשורים תחת אותה מנהיגות, הגיעה זמנה של כפר יונה להתקדם לשלב הבא, להתאחד תחת מנהיגות חדשה, מנהיגות צעירה וחדשנית עם חשיבה יצירתית ויוזמת. מנהיגות אשר תוביל ותצעיד את הכפר למחוזות חדשים. תתווה חזון תוך שתציב לעצמה רף גבוה לעשייה ופיתוח. עירייה אשר תשאף לממש יעדים ומטרות של מצוינות בכל תחומי החיים. אחרי שנים בהם כמו כולם הבטתי מהצד על הנעשה בכפר, החלטתי לעשות מעשה. אני מאמין, שבנוסף לרבים שמלווים אותי, יתווספו עוד רבים מהתושבים. יחד נביא את השינוי בשביל הכפר".

בחזונו רואה עו״ד טייב את כפר יונה הופכת לעיר מרכזית, אשר מציבה את התושבים במרכז – שירותים מוניציפליים מתקדמים לרבות תחנת משטרה וכיבוי אש, שיתוף התושבים בקבלת ההחלטות, חלוקת המשאבים באופן הראוי הצודק והאפקטיבי ביותר תוך שקיפות מלאה.

בנוסף רואה עו״ד טייב את כפר יונה כעיר מרכזית באזור, עם אזורי מסחר, בילוי ותעשייה זעירה. עיר המשרתת את כל תושבי האזור ומעודדת כלכלה מקומית. שמירה על צביון העיר, איכות חיים ברמה גבוהה ושמירה על הביטחון האישי. כמו כן בתחום החינוך, מדגיש טייב את חשיבות רמת החינוך הגבוהה הנדרשת. בין השאר, בחינוך למצוינות ומדע. מהלך זה יתבצע, לדבריו, אם עיריית כפר יונה תציב את ההשקעה בתלמידים בראש סדר העדיפויות. זאת, במקביל לפתיחת זרמי חינוך נוספים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן