מדליית כסף לקאמרית כפר יונה

0
311
גאווה לכפר יונה, המקהלה הקאמרית כפר יונה. צילום באדיבות עיריית כפר יונה

המקהלה הקאמרית של כפר יונה, ממשיכה לייצג את העיר בגאווה ולקטוף עוד ועוד הישגים ופרסים. הפעם, מדובר בתחרות בינלאומית למקהלות, שהתקיימה באיטליה בה השתתפו 31 מקהלות, רובן ממדינות שונות באירופה: גרמניה, איטליה, פולין, פינלנד, נורבגיה, הונגריה, צ׳כיה, לטביה, אסטוניה ואירלנד, וכן מקהלות מקנדה, מאינדונזיה ומקהלה אחת מישראל – המקהלה הקאמרית כפר-יונה.

התחרות התקיימה לפי קטגוריות, ובקטגוריה שבה התחרתה מקהלת כפר יונה התחרו חמש מקהלות. כל מקהלה נמדדה על פי קריטריונים מוסיקליים ודורגה על ידי ארבעה שופטים.

מקהלת כפר יונה התכבדה בפרס מיוחד של כבוד, שניתן רק למקהלת כפר יונה על הוותק הגדול ביותר בשירה במקהלה של כלל הזמרים.

התחרות התקיימה במשך שלושה ימים, שבסופם התקיים קונצרט הסיום החגיגי, בו חולקו הפרסים. הקונצרט התקיים באודיטוריום סנט ג׳וזפה, אולם רחב ידיים, שהכיל למעלה מאלף זמרות וזמרים מתרגשים ומצפים.

ראש עיריית כפר יונה, אפי דרעי, בירך את חברי המקהלה ואמר: "המקהלה הקאמרית של כפר יונה, כמו גם אחרים המייצגים את כפר יונה בתחומים מגוונים, ממשיכים להביא כבוד לעיר הקטנה שלנו ולהפיץ את שמה של כפר יונה ברחבי העולם, בתחום התרבות, המוזיקה, הרובוטיקה ועוד תחומים אחרים. כל הכבוד לחברי המקהלה שממשיכים לשים את כפר יונה על מפץ התרבות העולמית. מחכים לעוד הישגים שעוד יגיעו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן