זמן מגף – המגמות הבולטות באופנה

4
323
מגפיים - נתניה מתלבשת
זמן מגף.

 

כסטייליסטית ובלוגרית אופנה אני מקבלת המון פניות עם שאלות ובקשות לטיפים. שאלה אחת שחזרה על עצמה מספר פעמים השבוע, הייתה בגזרת הנעליים. לכן, החלטתי להקדיש את הטור לשני סוגי מגפיים שיחממו לנו את החורף.

אם יצא לך לצפות בסרטון שלי על הטרנדים החמים לסתיו/ חורף הקרובים, ראית שאחד מהטרנדים החמים ביותר השנה הם המגפיים שנגמרות מעל הברך. לאישה אשר רוצה לנצל את הטרנד, אני ממליצה לרכוש מגף מעל הברך עם עקב סטילטו אשר יאריך את הרגל וייצור מראה נשי ורך. מגף כזה שטוח, ייצור מראה דחוס ונמוך לכל מי שאין לה רגלי דוגמנית ועל כן אינו מומלץ.

מגף נוסף שנצפה על מסלולי התצוגות בשבועות האופנה האחרונים, הוא מגף הקרסול. זהו המגף אשר מכסה את הקרסול ומסתיים ממש מתחת לשוקיים. אם את רוצה ללכת עם הטרנד עד הסוף, אני ממליצה לך לרכוש את המגף בצבע לבן, אדום, שחור לכה או לחילופין מבד קטיפתי או מנצנץ כמו כל הפאשניסטות המובילות בעולם. אם את מחשיבה את עצמך כבחורה לא מעזה במלתחה שלה, את יכולה לרכוש זוג מגפונים שכזה בצבע שחור או חום סטנדרטיים וגם הם יעשו את העבודה.

מגפיים מעל הברך, בסגנונות שונים, מציעות רשת סקופ וכן רשת show/off. סקופ מציעה מגף מעל הברך מתוך קולקציית הקפסולה של רוסלנה רודינה, ואילו רשת show/off מציעה מגף מעל הברך מבית קנדל וקיילי קרדישיאן.

עולם המגפונים בכלל ומגפי הקרסול בפרט רחב יותר. קולקציה מעניינת ובמחירים שפויים מציעה רשת גלי, עם מגפוני קטיפה, בין השאר, בצבע האדום. מגפונים בצבעי השחור קלאסי, אפור וכן לבן, עם מאפייני שפיץ בקצה, מציעות קנדל וקיילי. אם ייצא לכן לבקר באיטליה, אני מציעה להצטייד במגף קרסול משובח במיוחד מבית Vera Gomma במחיר של 239 אירו.

רוצה לנצל את הטרנד ולא יודעת איך? מוזמנת לכתוב לי ואעזור לך בשמחה. ניתן ליצור קשר באמצעות הכרטיס המצורף אודותיי, או פשוט לכתוב לי כאן, בתגובות.

לכתבות נוספות בתחום הסטיילינג, טיפים ומגמות אופנה עכשוויות:

אז מה הסטייל שלך?

4 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן