מאות השתתפו ברכיבה לאור הירח

0
101
ראש מועצת חוף השרון, אלי ברכה ומ"מ ראש עיריית נתניה, אלי דלל. צילום רונן טופלברג, 'אנדרנלין'

בשבוע שעבר התקיים אירוע רכיבה המוני במועצת חוף השרון – "רוכבים לאור הירח". מעל 550 רוכבי אופניים, בהם 150 ילדים מתחת לגיל שמונה לקחו חלק, ביום חמישי האחרון, באירוע הקיץ הלילי שמארגנת מועצת חוף השרון זו השנה החמישית.

כ-150 קטנטנים, מתחת לגיל שמונה, רכבו במסלול רכיבת שטח מלאכותי – הארוך ביותר שהוקם עד כה לאירוע בארץ. המסלול, שהוקם במיוחד בחניון חוות רונית, כלל אלמנטים שונים בהם מעבר על גשרים צרים, מעבר נדנדות וסיבובים מפותלים.

לשאר הרוכבים הוצעו שלושה מסלולי שטח ברמות שונות – מסלולי הרכיבה הותאמו לגיל ולרמת קושי – 10 ק"מ, 14 ק"מ לילדים ובני נוער ו-20 ק"מ לרוכבים מקצועיים. הרכיבה התקיימה בחושך כמעט מוחלט, לאור פנסים, בשיירת אורות בתוך הלילה, ונורות לד, שסימנו את דרכם של הרוכבים.

מסלולי הרכיבה יצאו מחוות רונית אל השדות המעובדים של המועצה, מתחת לפסי הרכבת, צפונה לאזור תחנת הרכבת בית יהושע ומשם חזרה דרך נחל פולג, שדות הכותנה, מטעי האבוקדו, ההדרים והאפרסמונים של הקיבוצים געש ויקום עד לנקודת הסיום בחוות רונית.

קהל רב הגיע למתחם ההפנינג שם, תחת צליות וכריות, התקיימה הופעת ג'אז של להקת הג'זלנים יחד עם הביג בנד של הקונסרבטוריון של המועצה המורכב מבני נוער.

בין הרוכבים הרבים שהגיעו לאירוע היה גם סגן ומ"מ ראש עיריית נתניה, אלי דלל, שהגיע מצוייד במיטב ציוד הרכיבה וחגי שניר, מנהל המחוז במשרד החקלאות. לצד דור אלון ורדיו אקו 99FM היו שותפים לאירוע גם הקרן הקיימת לישראל והרשות לבטיחות.

ראש המועצה האזורית, אלי ברכה, בירך את הרוכבים ואמר: "אנחנו כמועצה מחוייבים להמשיך ולשמור על השטחים הללו לטובת הדורות הבאים. מדובר בריאה הירוקה האחרונה באזור השרון שנמצאת תחת איום תמידי של פיתוח והרס. אירוע רוכבים לאור ירח שאנחנו מפיקים זו השנה החמישית מעודד פעילות משפחתית ספורטיבית חושף את השטחים החקלאיים שלנו לציבור ועוזר לנו לשמור על המרחב הזה פתוח לציבור הרחב. אני שמח לראות רבים מבין תושבי המועצה וגם אורחים רבים שמאינם תושבים, באו, למרות החום והלחות של אוגוסט ליהנות יחד מפעילות משפחתית ליילית וייחודית".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן